“Authentieke gerechten”
Beoordeling van Agora Tavern

Agora Tavern
Geclassificeerd als nr. 34 van 626 Restaurants in Paphos
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een langere periode heb ik in Paphos gezeten en heb een groot gedeelte van de restaurants uitgeprobeerd. Agora Tavern is toch wel mijn favoriet geworden. De gerechten die je hier krijgt zijn echt authentiek en anders dan je in kato Paphos krijgt als je mezze bestelt. Je kunt kiezen tussen vlees of vegetarisch, de gerechten worden daarna voor je gekozen. De gevarieerde selectie zorgt ervoor dat iedereen kan eten wat hij / zij lekker vindt. Wel even reserveren, het kan druk zijn en dat is maar goed ook. Echt Cypriotisch eten doe je hier!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je loopt er zo voorbij. Een onduidelijke trap leidt je naar een overdekt terras. Erg mooi aangekleed. Verwacht geen schitterend uitzicht. Dan wordt je niet teleurgesteld. Verwacht verrassend lekker eten. Dan wordt je niet teleurgesteld. Verwacht geen menukaart. Dan wordt je niet teleurgesteld. Laat je verrassen !

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten.
Je krijgt meer als genoeg tapas gerechten, waar je de keuze vooraf krijgt tussen vegetarisch en vlees.
Wij hebben vleesgrechten gekozen.
Alles smaakte heerlijk en hebben zelden zo'n malse kip gegeten!
Dit restaurant is een echte aanrader voor als je geen keuzes wilt/kunt maken.
Onze complimenten!

21 november 2016 beoordeeld

Je krijgt meze en kan kiezen uit vlees of vegetarisch, lokaal keo bier hadden ze ook, lekker gegeten en meer dan voldoende.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig restaurant en een fantastische keuken. We hebben genoten van alle specialiteiten die gewoon lekker op tafel worden gezet! De kinderen vonden het lastig... Vooral vreemd! Hebben het wel geprobeerd maar zijn toch gestopt... De eigenaresse is erg goed en attent. Ze heeft voor onze kids verse eigen geplukte appeltjes gehaald en eind goed al goed! Ik zeg zeker hier gaan eten!!!

Reizigers die Agora Tavern bekeken, bekeken ook

In Agora Tavern geweest? Deel je ervaringen!