Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel alles wordt netjes schoongehouden kamers, zwembad alles. Eten is prima en gevarieerd,personeel is super vriendelijk. Een leuk klein stadje om aan te lopen. En de triodos safari is een aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
TsokkosCyprus, Public Relations Manager van Ascos Coral Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Dear Helma48,

Thank you very much for posting your feedback in regards to your May holiday experience. We are happy to know that you have enjoyed very much your stay and you found our personnel, food and cleanliness of high standard.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Kind regards

Nayia Nicolaou

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel! Eten is er erg goed en gevarieerd door de vele verschillende thema's die ze hebben. Dat het diner in een ander restaurant is, geeft alles iets meer cachet. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Zwembad is erg ruim en temperatuur van water is erg fijn. Te voet naar de zee te lopen, wat een stuk heeft wat privé is voor hotelgasten.
Kamer was ruim, bedden waren fijn en een goede badkamer. Zeezicht geboekt en dat betaalde zich zeker uit: een prachtig uitzicht!
All inclusive drinken was ook fijn en ruim voldoende.
Nadeel waren de hoge aantallen Engelse gasten, waar onder andere entertainment ook vooral op is gericht.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 juli 2017

Coral Beach hotel is een schoon hotel met prima kamers en goede maaltijden. Wij hadden geboekt op basis van half pension en omdat we een lunch konden doen in plaats van diner was dit een hele goede optie voor ons.

Een minpunt is het zwembad, dat is toch heel erg beperkt qua mogelijkheden en grootte.

Er is bijzonder goed personeel, maar ook veel onervaren personeel en veel personeel dat onvoldoende kundig/service gericht is.

Kamertip: Probeer kamer met uitzicht op zee te krijgen!
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juli 2017

Prachtig hotel in alle opzichten zoals ligging, kamers, eten, internet, verzorging etc.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!
Grote dank aan Georgia Charidemov (front office manager) die ons geholpen heeft bij onvoorziene omstandigheden met al haar professionaliteit en betrokkenheid!
Raisa & Alex

Kamertip: Kamers met uitzicht op zee
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

Nette kamers, cocktails in begrepen bij de all inclusivemooi zwembad met voldoende ligbedden (er was altijd plek ondanks dat sommige mensen vroeg opstaan om hun handdoek neer te leggen) lekker eten, maar tussen de hoofdmaaltijden (ontbijt, lunch en diner) door helaas nergens wat te verkrijgen,maar de maaltijden Zijn top! Aardig personeel en gezellige sfeer

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner