“Fantastisch!!!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2018 beoordeeld

Ik ben samen met mijn vriendin op vakantie geweest in Paphos en heb daar 12 dagen mogen genieten van de gezellige omgeving. Tijdens de vakantie zijn wij iedere dag uiteten geweest, waarbij wij verschillende restaurants hebben bezocht. Echter hielden wij na de derde dag op met wisselen van restaurant, want toen wij bij Solemio waren geweest zijn wij nergens anders meer naartoe gegaan. Wij hebben hier echt heeeeeerlijk gegeten! Wij hebben heerlijk mogen genieten van de pasta's, pizza's en salades.

Het eten was echt heerlijk, het personeel was super vriendelijk en werkten super hard, het bestelde eten werd snel geleverd en ook was de prijs-kwaliteit verhouding erg goed (eerder nog goedkoop te noemen). Het enige waar ik mij aan irriteerde was dat een van de mannelijke werknemers, mij voortdurend over mijn schouders zat te aaien en erin zat te knijpen (ik ben zelf overigens ook een man). Voor de rest, echt perfect.

20 mei 2017 beoordeeld

Hier twee keer gegeten: 1 maal pizza en 1 maal penne. Beide maaltijden smaakten goed. Voorla de penne vonden we erg lekker.
Erg vriendelijk personeel, en een vlotte bediening.
Je zit mooi aan de boulevard waar altijd iets te bekijken valt.
We waren bij het eerste bezoek aan Pafos onze camera ergens vergeten en moesten dus wel weer terug. Bij Solemio hadden ze hem gelukkig voor ons gevonden en bewaard. Hartelijke gesprek met de ober.

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een uitstekend Italiaans restaurant. Voortreffelijke pizza gegeten uit de steenoven. Nette bediening en leuke locatie aan de boulevard van Paphos. Echt een aanrader.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de week dat we in de regio verbleven gingen we hier tweemaal lunchen. Telkens prima pizza of pasta, ook de andere schotels heel lekker. Er was een andere chef en bediening maar de kwaliteit bleef dezelfde.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het wandelen langs de kade hebben we hier prima gegeten. Voor een Italiaans restaurant niets bijzonders. Jammer dat er een drukke weg tussen restaurant en de kade loopt.

Reizigers die Solemio paphos bekeken, bekeken ook

In Solemio paphos geweest? Deel je ervaringen!