“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 59 van 628 Restaurants in Paphos
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
11 juni 2017 beoordeeld

Tijdens een vakantie ga je toch op zoek naar dat ene perfecte restaurantje met een gevarieerde kaart, goed eten en leuke bediening. Wij vonden dit bij DaVinci`s Restaurant. De kwaliteit van het eten is uitstekend en het personeel erg vriendelijk. Leuk restaurant!

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook na 2,5 is de kwaliteit en de sfeer nog steeds fantastisch. Goede kwaliteit, goede sfeer. Ik beschouw het als thuis komen bij vrienden.

Beter kan niet.

24 april 2017 beoordeeld

Het ziet er van buiten wat minder uitnodigend uit, maar goede tafels, en stoelen. Gezellig van binnen. Zeer verrassend en goed eten tegen vriendelijke prijs, vriendelijke bediening, met humor. Is aan aanrader.

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie ziet het er van buiten wat krakkemikkig uit maar wat een super tent! Super attente bediening en heerlijk eten. Mooi gevarieerde kaart met een scherpe prijs. Aanrader als je in de buurt van van Paphos. Heerlijk!

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren bij da vinci een 3 gangen diner gegeten voor 16,90 euro. Het was heerlijk! En de bediening erg vriendelijk. Een aanrader dus

Reizigers die Da Vincis Ristoranti Mediteraneo bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos
Paphos, District Paphos

In Da Vincis Ristoranti Mediteraneo geweest? Deel je ervaringen!