“Verrassend goed restaurant! ”

Da Vincis Ristoranti Mediteraneo
Geclassificeerd als nr. 61 van 631 Restaurants in Paphos
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie ziet het er van buiten wat krakkemikkig uit maar wat een super tent! Super attente bediening en heerlijk eten. Mooi gevarieerde kaart met een scherpe prijs. Aanrader als je in de buurt van van Paphos. Heerlijk!

Datum van bezoek: april 2017

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren bij da vinci een 3 gangen diner gegeten voor 16,90 euro. Het was heerlijk! En de bediening erg vriendelijk. Een aanrader dus

Datum van bezoek: april 2017
4 november 2015 beoordeeld

Tijdens ons verblijf 2 keer in het restaurant gegeten. Gelijk een warm onthaal en eerlijke informatie over het eten. Ook gekozen op advies van de bediening.. zeker een goede keuze. De man was erg vriendelijk en eerlijk. Wanneer je in Paphos bent zeker het bezoekje waard!

Datum van bezoek: oktober 2015
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is inderdaad niet alert genoeg op de drankjes dat kost ze zeker geld. Verder nu twee keer geluncht en ik moet zeggen dat het erg beviel. We komen er vast nog een keer deze week.

Datum van bezoek: oktober 2015
9 oktober 2015 beoordeeld

Het restaurant heeft hetzelfde aanbod als elders in Paphos, maar net even lekkerder of net even anders.
Je wordt ontvangen alsof je familie bent. Zeker niet opdringerig, hebben ze ook niet nodig, mensen komen graag terug. Dat geldt zeker ook voor ons.
De bediening is goed en vriendelijk, het eten is precies genoeg, grote glazen wijn. Gewoon perfect om na een dag rondlopen te relaxen en op je gemak te eten en bij te komen. Helaas niet een heel groot terras en wat uit de richting van de boulevard.

Toch een aanrader!!!!

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Da Vincis Ristoranti Mediteraneo bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Da Vincis Ristoranti Mediteraneo geweest? Deel je ervaringen!