“Our magic man.”

Geclassificeerd als nr. 62 van 631 Restaurants in Paphos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
4 november 2015 beoordeeld

Tijdens ons verblijf 2 keer in het restaurant gegeten. Gelijk een warm onthaal en eerlijke informatie over het eten. Ook gekozen op advies van de bediening.. zeker een goede keuze. De man was erg vriendelijk en eerlijk. Wanneer je in Paphos bent zeker het bezoekje waard!

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is inderdaad niet alert genoeg op de drankjes dat kost ze zeker geld. Verder nu twee keer geluncht en ik moet zeggen dat het erg beviel. We komen er vast nog een keer deze week.

9 oktober 2015 beoordeeld

Het restaurant heeft hetzelfde aanbod als elders in Paphos, maar net even lekkerder of net even anders.
Je wordt ontvangen alsof je familie bent. Zeker niet opdringerig, hebben ze ook niet nodig, mensen komen graag terug. Dat geldt zeker ook voor ons.
De bediening is goed en vriendelijk, het eten is precies genoeg, grote glazen wijn. Gewoon perfect om na een dag rondlopen te relaxen en op je gemak te eten en bij te komen. Helaas niet een heel groot terras en wat uit de richting van de boulevard.

Toch een aanrader!!!!

Datum van bezoek: september 2015
5 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

voor het eerst op Cyprus ook het eerste restaurant waar we eten op Cyprus dus nog niet echt vergelijk materiaal heerlijk gegeten met verse producten dat zag je en dat proefde je! klein min puntje als de glazen leeg stonden werd er niet automatisch gevraagd of je nog wat drinken wilde verder hele gastvrije mensen

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke nette plek om lekker te eten. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg lekker en ook de wijn liet zich goed smaken.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Da Vincis Ristoranti Mediteraneo bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Da Vincis Ristoranti Mediteraneo geweest? Deel je ervaringen!