Google
vanaf US$ 24,74
vanaf US$ 106,81
vanaf US$ 309,19
Beoordeeld op 8 september 2019

Opgravingen van verschillende tombes, een paar ervan zijn heel indrukwekkend om te zien.
Door de naam zou je verwachten dat er koningen in de tombes hebben gelegen, maar dit is niet het geval.

Leuke plek om even een paar uurtjes door te brengen. Behalve de tombes is er wel niet veel schaduw dus zorg ervoor dat je je goed insmeert en genoeg drinken meeneemt.

Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij gingen hier rond een uur of 6 heen en hebben hier totdat het donker begon te worden rond gekeken. Als je geïnteresseerd bent in geschiedenis en opgegraven resten uit de oudheid, is het best leuk om te gaan bekijken. Er zijn een paar grote graftombes te zien met diverse plekken waar mensen gelegen hebben. Daarnaast zijn er nog een heelaantal overblijfselen van kleineren graven. Het terrein is groter dan het in eerste instantie lijkt. Wij hebben waarschijnlijk ook niet alles gezien.

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed bewaarde begraafplaats, tof om eens te bezoeken maar ook niet meer dan dat. Kies een niet te warme dag anders zweet je je verloren.

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Naar mijn mening is deze plek super overtrokken. Ja er zijn mooie graven, trappen, rotsen etc. Weinig informatie, waardoor ik toch de indruk heb dat ze er meer van maken dan het is. Daarnaast is het bijna niet te doen om in de hitte dit te bezoeken. Wij waren ons water vergeten en er is dan ook geen punt om een flesje te kopen of te vullen. We waren er binnen een uur weer weg. Voordeel is dat het maar €2,50 kost.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Mooi om te zien, spijtig geen goede bewegwijzering om het terrein te verkennen.
Prachtig zicht op de kust van paphos ook. Toegansprijs te verwaarlozen, zeker geld waard