Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor ons was dit de tweede keer Elysium en zesde keer Cyprus.

Het ontbijtbuffet is heel goed en uitgebreid. Het personeel van het ontbijtbuffet is echter heel chagrijnig. Ze lijken er weinig zin in te hebben. Dit geldt niet voor de dames bij de aanmeldtafel. Griekse avond is leuk en lekker om mee te maken. Vorig jaar mocht je je eigen glaasje drinken niet bijschenken; dit werd door het personeel gedaan. Hedendaags is dit niet meer het geval.

De kamers zijn ruim en schoon (2 keer per dag housekeeping). Boek alleen geen kamer met zijzeezicht. Je betaalt zo’n 250 euro extra hiervoor en je hebt een uitzicht van niets.

De gratis WiFi in het hotel werkt heel slecht. Wij vinden dat je van een vijf sterren hotel gratis en goed werkende WiFi mag verwachten.

Het publiek bestaat vooral uit Engelsen en Russen inclusief jonge kinderen (0-16).

‘s Avonds is er veel lawaai in het hotel. Er worden bruiloften georganiseerd en er is live muziek. Dit duurt vaak tot zo’n 23:00-24.00 uur!!! Wanneer we belden naar de receptie met de vraag waar het lawaai vandaan kwam, werd er geantwoord dat het van het hotel ernaast kwam. Dit bleek niet het geval te zijn. Het kwam gewoon van een beachparty op het terrein van Elysium.

Over het algemeen is het personeel heel vriendelijk en zorgt het ervoor dat je niets tekort komt! Wanneer wij weer naar Cyprus gaan, keren wij terug naar dit hotel.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi en goed hotel , service er is aan alles gedacht , personeel zeer netjes en erg attent .
Je kan in het hotel in 3 verschillende restaurants eten groot zwembad buiten met bar in het water en binnen ook een groot zwembad om eventueel baantjes te trekken ,wellness ,sportzalen met alles er op en er aan,tennisbaan en sauna’s enz waanzinnige tuin zeer mooi aangelegd , met ligbedden parasols en ook weer bediening van wat je maar wild .Er is ook een standje met lekkere ligbedden waar je geheel in de schaduw kan liggen .
Je kan je geheel vermaken zonder naar buiten te hoeven ook is er s’avonds aan vermaak gedacht .
Top plek om te verblijven .

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden niet erg hoge verwachtingen van dit hotel, maar dit was echt een super goede vakantie.
Voor het eerst in een lange tijd echt zeezicht, gewoon front row.
Alles ziet er tip top uit en helemaal goed onderhouden. Terras met live music. Restaurants zijn allen erg goed, speciaal Mediterraneo en Bacco.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben van 9-7-18 t/m 18-7-18 in het hotel verbleven op basis van logies ontbijt. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien alsmede een knappe badkamer. Het gehele hotel is zeer schoon en wordt dan ook de gehele dag onderhouden door de housekeeping. S'avonds word je bed opengeslagen, krijg je ieder een flesje water, schone handdoeken en de badstoffen slippers zetten ze voor je klaar naast het bed. Elke dag wordt het zwembad schoongemaakt en lopen er tuinmannen rond om de beplanting en de ligweide te onderhouden. Bij het zwembad en de ligweide loopt er personeel rond om je te helpen met de zonnenbedjes, parasols. Tevens is er een service om je zonnebril te poetsen, lopen ze rond met nattehandoekjes om je op te frissen en kan je een drankje en lunch bij ze bestellen. Wij hebben elke dag geluncht bij de taverna. Het hotel heeft 3 al la carte restaurants waaronder een Japans, Italiaans en een Mediterraans restaurant elk met zn eigen charme. Wij hebben elke avond in 1 van de a la carte restaurants gegeten en iedere avond heerlijk gegeten. Bij het hotel kan je ook een wijnexcursie boeken die wordt verzorgd door de sommelier van het hotel. Tijdens deze excursie bezoek je een klooster en een wijnhuis. Bij het wijnhuis krijg je een rondleiding en er worden een aantal wijnen geproefd waarna je heerlijk kan genieten van een Cypriotische lunch (mezze). Deze trip is echt een aanrader evenals een massage bij de Spa. Als je opzoek bent naar een luxe vakantie waar je lekker verwend wordt is het Elysium echt een aanrader. Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar weer terug!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
ExecEly, General Manager van Elysium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Dear trip advisor reviewer ccldewit
Thank you for your lovely detailed review of your recent 9-day stay.
I am happy that you have appreciated all the small details that make us a great hotel!
We look forward to welcoming you again soon
Best regards
Christos Papamiltiadous
General Manager

Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

We wilden al lang eens naar dit hotel komen. En spijt hebben we zeker niet. We gaan altijd naar luxe 5 * hotels en dit mag er zeker bijgerekend worden. Het is een geweldig hotel. Vriendelijk en gedienstig personeel, heel erg net en proper. Ligbedden reserveren voor 10u is niet toegestaan wat voor ons een groot pluspunt is. Er zijn trouwens ligbedden genoeg. Het is een groot hotel, maar dat gevoel heb je helemaal niet. Het is een goed georganiseerd hotel. Zeker de moeite waard en we komen graag nog eens terug. Als ik toch een opmerking zou geven, neem een kamer met frontaal zeezicht. Wij hadden zijdelings zeezicht en we keken op de binnenplaats met een miniem klein stukje zeezicht.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
ExecEly, General Manager van Elysium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Dear trip advisor reviewer anniemaz2018
Thank you for choosing to revisit Elysium for a second stay – it’s great to hear that you were even more impressed on a second stay, especially since you claim to be very fussy!
Our breakfast is widely acclaimed, and our theme buffets more popular than ever, as you so rightly say the variety and quality make it a very enjoyable culinary experience.
From November we have already scheduled a renovation of all garden villas, studios and maisonettes, following the success of the renovation of our rooms, we hope you will choose to revisit for a third time next year to admire the finished look.
Best regards
Christos Papamiltiadous