“Prima eten!”

Geclassificeerd als nr. 42 van 567 Restaurants in Paphos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben het 3 gangen menu gegeten. Niet hoogstaand maar prima eten. Ook goede hoeveelheden. Niets mis mee. Vriendelijke bediening ook!

27 april 2017 beoordeeld

Bij Viva Cyprus kan je voor weinig geld prima eten. Zowel Europees als Cypriotisch. Uitstekende bediening, zeer vriendelijk personeel en manager.

20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 x erg lekker gegeten en de prijs was erg goed.
Alleen als het wat drukker wordt hebben de medewerkers het wat moeilijker om bij te houden, wij hebben hier geen last van gehad

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar keer geweest. Goed eten en niet duur. Als het erg druk is dan krijgt de bediening het moeilijk, maar ja je moet geen haast hebben op vakantie

17 augustus 2016 beoordeeld

Voor €10,00 een heerlijk 3-gangenmenu gehad. Eten smaakt erg goed, bediening is vriendelijk. Veel keus op de menukaart.

Reizigers die Viva Cyprus bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Viva Cyprus geweest? Deel je ervaringen!