Beoordeeld op 27 mei 2018

Wij verbleven er in mei. De kamer was mooi, ruim en zeer proper. Het aanbod en de bediening in de restaurants en bars is zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk en je voelt je overal zeer welkom als gast. De tuinen en andere algemene delen zijn zeer goed onderhouden.

ENIG MINPUNT: zo goed als dagelijks is er minstens 1 huwelijk. Het huwelijksfeest is dan dikwijls in de tuin wat zorgt voor veel muziekoverlast in de kamers die nabij gelegen zijn en dit dikwijls tot 's nachts. Van een goede nachtrust kan je hier dus niet altijd genieten. Probleem verschillende keren aan de receptie gemeld zonder al te veel resultaat. Zeggen telkens dat ze zullen vragen om de muziek wat stiller te zetten, maar volgende dag opnieuw hetzelfde probleem ...
Daarnaast vestoord de luide muziek van de feesten ook de sfeer op de anders zeer gezellige terrassen van de restaurant. De achtergrondmuziek hier wordt dikwijls volledig overstemd en is het soms alsof je zit te eten in het midden van een discotheek.

Kamertip: Kamers verder weg van de Blue Lagoon Gardens (huwelijksfeesten) zullen waarschijnlijk heel wat rustiger zijn.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
OLRPaphos, General Manager van Olympic Lagoon Resort Paphos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste gast Stijn J,

Beoordeeld op 2 mei 2018

Het was een top vakantie!!! Het eten was super lekker, heel veel variatie! Onze kamer was ruim en schoon. Voor de kinderen was er ook van alles te doen (darten,biljarden,pingpongen enz.. ). Onze kinderen vonden de voetbal arena geweldig. Iedere dag deden ze mee aan een ' voetbalclinic ', gegeven door Rob, een super enthousiaste jongen van het animatie team.Verder was er ook iedere avond live muziek en/of shows. Wij hebben echt genoten deze vakantie, zeker een aanrader!!!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
OLRPaphos, General Manager van Olympic Lagoon Resort Paphos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Dear desireeke,

Thank you for choosing to stay at the Olympic Lagoon Resort Paphos. I am delighted that you found all aspects of your experience to be enjoyable. In particular, I refer to your positive comments and your overall experience. We are committed to making our guests stay with us a memorable one and I thank you for your feedback. We are so happy that your children enjoyed the football with Rob from Kanika All Stars and rest assured that your comments have already been shared with him.

I look forward to the next opportunity to welcome you again to the Olympic Lagoon Resort Paphos.

Kind regards,

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Beste all-inn hotel die we ooit hebben gedaan, heel vriendelijk en attent personeel. Super lekker eten met een zeer uitgebreide keuze van het buffet, daarnaast zijn er dan nog 6 a la carte restaurants het gaat dus niet snel vervelen. Cocktails en drank zeer uitgebreid en lekker met allemaal merkdranken dus geen goedkope "brol". Locatie is ook goed, ongeveer een halfuurtje wandelen langs de promenade om aan de haven te komen. Het hotel is aan de prijzige kant maar alles is dan ook inbegrepen, hier krijg je zeker waar voor je geld. We kregen dan ook nog eens een gratis upgrade van kamer,met zeezicht! Wij voelden ons hier meteen welkom en het vakantiegevoel is nog nooit beter geweest. Zeker en vast een aanrader

Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Dear Bert A,

Warm regards from the Olympic Lagoon Resort Paphos!

We would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination and are delighted we met your expectations to the full.

Also a big thank you for have taken a few minutes from your precious time to share your detailed experience with other Trip Advisor reviewers.
Your feedback will be shared with everyone to continue to inspire and motivate them to deliver excellent customer service.

It was a pleasure hosting you and we look forward to welcoming you back!

Best regards,

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden hier afgelopen zomer een zalige vakantie. Super proper hotel, vriendelijke bediening (al het personeel), 2x per dag verse handdoeken. De all in formule is echt zijn geld waard. 's Avonds is het zalig buiten dineren met zicht op zee... Kortom TOP vakantie vandaar dat wij reeds geboekt hebben voor de zomer van 2018!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
OLRPaphos, General Manager van Olympic Lagoon Resort Paphos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

OLRPaphos, General Manager at Olympic Lagoon Resort Paphos, responded to this review
Dear TripAdvisor member ' Marian V ',

Thank you for your feedback on Trip Advisor.
We aim to continuously offer our guests luxurious guestrooms, unparalleled facilities and impeccable service.
We are happy to read that our facilities and service exceeded your expectations and we look forward to welcoming you back in summer 2018.

Kind regards,

Beoordeeld op 14 september 2017

Een echte aanrader voor wie opzoek is naar rust in een prachtige omgeving boordevol luxe. Enorm proper hotel. Prachtig main restaurant met uitzicht op de mooie zee.

Enige "minpunten"

- veel Britten en Russen.. (de deftigere soort vanwege de prijsklasse)
- animatie = 0 (niet aanwezig)

Top hotel voor koppels. Voor kinderen wordt er amper tot niks georganiseerd.. indien er iets wordt georganiseerd is het enkel in het Engels..
Gelegen aan een mooie wandeldijk waar je op 20min aan phapos bent.
Strand is betalend als je een bedje wil huren.. (public beach)

Kamertip: Vraag zeker naar een kamer met zeezicht
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
OLRPaphos, General Manager van Olympic Lagoon Resort Paphos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear TripAdvisor member 'nathliie',

Thank you for selecting Olympic Lagoon Resort Paphos for your recent visit to Paphos and for sharing your comments with us!

We also thank you for your positive feedback on the hotel's environment, cleanliness and restaurants. I am glad you have enjoyed our Luxury All Inclusive offerings; your review is a clear evidence that our effort toward service excellence and the service Spirit of out team are acknowledged from our guests!

We respect your comments on everything being in English; rest assured that we will take them into consideration for our future plans.

We are all looking forward to welcome you back at the Olympic Lagoon Resort Paphos!

With kind regards,