Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (480)
Beoordelingen filteren
480 resultaten
Waardering van reizigers
160
164
86
39
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
160
164
86
39
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 480 beoordelingen
Beoordeeld op 7 augustus 2018

We verbleven in dit hotel van 29 juli tot en met 5 augustus 2018 op basis van een all-in formule.
Laat ik beginnen met de positieve punten : het hotel is goed gelegen op wandelafstand van de haven van Paphos. Het hotel zelf is enigszins verouderd doch het wordt goed schoongemaakt. De twee zwembaden zijn OK en er zijn voldoende zetels rond de zwembaden. De handdoekservice is prima. Het zaalpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben de indruk dat deze mensen erg hard moeten werken. Dit kan echter niet gezegd worden van de mensen aan de receptie die daar blijkbaar tegen hun zin staan. Een voorbeeld : donderdag namiddig meldden we aan de receptie dat de lamp boven het bad stuk was. Hiervan werd nauwelijks nota genomen met als gevolg dat de daarop volgende zondag de lamp nog steeds stuk was.
De maaltijdbufetten zijn een echte ramp, Een erg klein en steeds het zelfde aanbod, terwijl de bereiding ook veel te wensen over laat, tenzij bijvoorbeeld half verbrand spek en een compleet gebrek aan variatie als normaal moet beschouwd worden. Over de snacks in de namiddag kan ik kort zijn, frieten, miniloempia en croque en dit alle dagen. Thema avonden of een a la carte restaurant kennen ze hier niet. Dit aanbod is een viersterren hotel onwaardig. Ofwel kent de chef zijn beroep niet ofwel moet er met een erg krap budget gewerkt worden.
Wat er op het menu staat wordt ook nergens aangekondigd (het zou toch steeds het zelfde zijn)
Ook op vlak van accomodatie schort het een en ander. Elke kamer heeft een balkon maar daar ontbreekt de mogelijkheid om iets te drogen te hangen. Graag een droogrekje aub. Op de kamer was een flatscreen TV met welgeteld 11 kanalen. De beeldkwaliteit was ronduit slecht. En op BVN moet men zeker niet rekenen.
Wil je op de kamer gebruik maken van het koelkastje dan moet er bij betaald worden. Het zelfde voor het gebruik van het kluisje.
De badkamer was echt aan vernieuwing toe. Een klein ligbad met een douchegordijn en een vast douchekop maken het nemen van een douche niet echt aangenaam.
Ook met de verduisteringsgordijnen schort er wat. Deze zijn dermate versleten dat het zonlicht doorheen elke vouw priemt.
Animatie voor kinderen is onbestaande en de avondanimatie is erg pover.

Kortom, in vergelijking met andert 4-sterren hotels die we reeds bezochten is het Aloe hotel een tegenvaller, dus ALOE NEVER AGAIN

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank francoisp15
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
fomaloe, Front Office Manager van Aloe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Reviewer,

First of all, I would like to thank you for taking the time to give us your comments regarding your recent stay at Aloe, both positive and negative. It is very much appreciated as we believe through our guests’ feedback we can implement the necessary measures to improve our standards even further. On behalf of all of us here at the Aloe, we regret you did not seem to have enjoyed your recent stay with us.All the departments concerned were notified about your valuable comments and rest assured that all of us here will do our utmost to ensure that many of the detailed issues will be rectified, and once again, thank you for bringing these to our attention.

Concerning the Hotel, our aim is to improve the hotel and I can assure you that despite the fact that the hotel remains open all year round with high occupancy, our refurbishment schedule is ongoing. Once again, thank you for bringing these to our attention and we hope that on your next visit you will be able to see evidence of our improvements.

We hope you will consider this satisfactory and I am sincerely looking forward to welcoming you back to Aloe.

Kind Regards,
Georgios Gougousakis
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel is goed ik persoonlijk vind het messchien wat verouderd kwa stijl kamer de beden vind ik niet goed krijg pijn aan rug en zijkanten als ik slaap dat vind ik niet kunnen voor de restkamers goed tis maar om te slaapen zwembad is goed en eten winning keuzen vind ik tis meestal het zelfde dat je krijgt op buffet wiffi is gratis maar werkt niet zo goed das jamer de ligging van hotels is goed vlakbij strand restora

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank misslabela
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
fomaloe, Front Office Manager van Aloe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Thank you for taking the time to share your opinion about your recent stay at Aloe. Your complimentary feedback about how good the location is, the excellent service you received and the food quality, in general, is appreciated by the team.
I am sorry to know that there were aspects of your stay which you were not satisfied with.
We have noted your comments and these were passed on the departments concerned as we do believe that by having feedback from our guests both positive and negative will help us to improve ourselves and do what is best for our guests.
We hope to welcome you back again in the near future.

Kind Regards
Georgios Gougousakis
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 september 2017

Fijne tijd gehad. Prettige ontvangst. Prima service wbt
Ontbijt schoonmaak en handdoekenservice. Zelfs strandlakens. Personeel erg professioneel. Mooi zwembad. Kortom echt op vakantie. Ook de ligging strand centrum picobello.

Kamertip: Vloerbedekking vervangen. Stenen vloer meer hygiënisch.
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank renypangemanann
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
fomaloe, Front Office Manager van Aloe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Thank you for taking the time to share your positive comments, which we appreciate. We are very pleased to know you had an enjoyable stay with us, experienced the friendly service provided by the team, the quality of the food and our great location. I am very happy to know you enjoyed these aspects of your stay. Your comments have been passed on to the team also.

Thank you again for your comments, and we are looking forward to welcoming you back to the Aloe in the near future.

Kind Regards,

Georgios Gougousakis - fom.aloe@thanoshotels.com
Front Office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2017

Eén van die betere hotels in Paphos, echt familiehotel zonder veel chi-chi.
Zéér centrale ligging, ruime parking en bushalte dicht bij de deur.
Lekkere keuken er is iedere dag kip hoor je van de gasten, ja maar er is zoveel keuze dat u niet verplicht bent de tijd van uw vacantie kip te eten er is een zee van keuze in buffet vorm en ook het ontbijt zeer ruime keuze.
Alles net zowel de kamers als de gemene delen en supervriendelijk personeel.
Echt een aanrader daar uw vacantie te boeken!!!

Kamertip: Zeezicht front
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank rony_ranson
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
fomaloe, Front Office Manager van Aloe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Thank you for sharing your positive feedback about your recent stay at Aloe. I am very happy to know you enjoyed every aspect of your stay. I am very pleased to know you experienced the genuinely warm, welcoming and attentive service of the team, the quality of the food in our restaurants and our great location.

Thank you again for your comments, and we are looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards,

Georgios Gougousakis - fom.aloe@thanoshotels.com
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Twee weken geleden verbleven mijn mama en ik voor een week in het Aloe hotel. We hadden het daar enorm naar onze zin. We hadden geen voorkeur opgegeven qua kamer en kozen voor de All-in formule. We kregen een kamer met zeezicht, langs de straatkant. Toen we de kamer zagen en de drukke baan, waarop ze net aan het bouwen waren, hadden we een beetje schrik voor lawaaioverlast. Maar daar was in de kamer niets van te merken. Tijdens ons verblijf was het er erg warm, waardoor een goed werkende airco op de kamer echt een must is. Dit was bij ons zeker het geval.
Verder was de kamer zeker in orde en heel proper. Net als het hele hotel trouwens. Het is er altijd kraaknet. Wanneer je aan het zwembad ligt en iemand laat een rietje vallen, zie je onmiddellijk dat het personeel in actie schiet om het op te ruimen. Het eten was steeds in buffetvorm, waar ieder wel iets vind naar zijn smaak. Er was voldoende variatie. Twee keer in de week is er ook een thema avond. Zeker ook een aanrader. Wij kozen voor de Fakirshow. Je eet dan rond het zwembad, en krijgt na het eten een leuke show aangeboden. Het personeel in het Aloe hotel is heel vriendelijk. Je ziet als klant dat ze erg hard moeten werken, maar ondanks dat kan je hen alles vragen. Ze staan steeds paraat om je te helpen en je de beste service te geven. Ze bedienen je steeds met de glimlach. Een extra dankjewel aan alle personeelsleden die ons een onvergetelijk verblijf bezorgde. ( Maar in het bijzonder voor Tj, hij zorgde er iedere avond voor dat we met de glimlach van tafel gingen).

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank ElineD304
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
fomaloe, Front Office Manager van Aloe Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Thank you for taking the time to share your positive comments, which we appreciate. We are very pleased to know you had an enjoyable stay with us, experienced the friendly service provided by the team, the quality of the food in our restaurants and our great location. I am very happy to know you enjoyed these aspects of your stay. Your comments have been passed on to the team also.

We sincerely hope to welcome you back to Aloe in the near future, and if we can assist with your future reservation in any way please do not hesitate to contact me directly.

Kind Regards,

Georgios Gougousakis - fom.aloe@thanoshotels.com
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken