“Lekker ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant voor een eerlijke prijs. Het personeel is vriendelijk en weet wat van haar verwacht wordt. Doordat wij laat waren kwam de eigenaar nog even bij ons aan de tafel om wat te kletsen en te drinken. Wij vonden dit leuk en geen probleem.

Schrijf een beoordeling

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Meze vlees genomen, buikje vol gegeten. Voorgerecht was lekker, het vlees was op smaak, zacht en mals. Vooral de stifado was
Lekker. De bedoening super vriendelijke echt een familie restaurant.

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lieve bediening, goed eten en prijs is netjes ten opzichte wat je krijgt. Dit restaurant is zeker een aanrader

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere meze gegeten bij dit gezellige restaurantje!!
We kozen voor de meze en vooraf hadden we inktvisringen.

Genoten van het lekkere eten.

Enigste nadeel: het eten komt zo snel, je besteld en 5 minuten later staat het eral

Vooraf afstemmen dus met de bediening!

27 augustus 2016 beoordeeld

Het was druk de avond, dat we The Alkion bezochten waardoor we rond middernacht het restaurant verlieten. In tegenstelling tot veel andere restauranten in Paphos heeft de kaart van dit restaurant ook een mogelijkheid om een keuze te maken uit een 3-tal menu's. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren lekker en dus was de lange zit, waarvoor de eigenaar zich meerdere malen verontschuldigde de moeite waard. De avond werd besloten met een borrel van het huis.

Reizigers die Alkion Tavern bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Alkion Tavern geweest? Deel je ervaringen!