Google
De Paphos Segway Tours
12 beoordelingen
vanaf US$ 50,55
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Via de zeeweg een mooi wandelpad kan je van het hotel waar wij zaten kissos naar de haven wandelen langs de vuurtoren

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan de haven moesten we natuurlijk ook het kasteel gaan bekijken. Mooi om te zien. Binnen hing veel informatie met foto's. Mooi uitzicht vanaf het kasteel zelf.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Paphos Harbour Castle is een klein kasteeltje in Kato Paphos, aan de haven. Het is leuk om te zien, maar niet erg spectaculair.

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit was echt niet de moeite om te bezoeken en het koste ook nog eens €2,50 pp. Je krijgt ook geen informatie over de geschiedenis van het kasteeltje.

Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je toch in de haven van Paphos bent is het leuk om dit kasteel even te bezoeken. In het kasteel is informatie te vinden over de fora en fauna rondom Paphos en vanaf het kasteel heb je een mooi uitzicht op de haven, de zee en de omgeving. Vooral ook leuk als de visserbootjes binnenkomen en de vis direct in de haven verhandeld wordt.