Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Top hotel voor luxe rustvakantie”
Beoordeling van The Annabelle

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
The Annabelle
Beoordeeld als nr. 10 van 85 hotels in Paphos
Certificaat van uitmuntendheid
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe hotel met alle toeters en bellen. Toppunt is de grote tuin met zwemrivier en nagemaakte grot met watervallen. Direct aan de boulevard en de zee, op loopafstand van allerlei leuke eettentjes. Kamer kan iets sfeervoller ingericht worden, maar verder niets te klagen. Food&Beverage is duur, maar in welk luxe hotel is dat niet? Goed hotel voor een lekker en luxe, rustig weekje weg!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
1  Bedank Giel v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016
Google-vertaling

Thank you very much for taking the time to share your experience about your stay at Annabelle. I am delighted to know you enjoyed every aspect of your stay. Your compliments have been passed on to the team which is very grateful. The team is looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Georgios Kassianos
Operations Manager
………………………………………………………………………………………………………………

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.875)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

5 - 11 van 2.875 beoordelingen

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Momenteel zijn we in Cyprus op vakantie in Paphos. Een prachtig stukje van Cyprus, aan de zee bij de haven. Hier zijn allerlei leuk restaurantjes, toeristisch en minder toeristisch. De perfecte plaats om heerlijk relaxed te verblijven en te genieten van het zonnetje. Erg mooie lobby, mooi en stijlvol ingericht overal. Ook de zwembaden zijn echt geweldig! Heel mooi orgineel gemaakt, je ligt er niet dicht op elkaar en dat is erg fijn! Ook fijne service aan de receptie. De kamer is wel oké, ze hadden wat meer ge-updated mogen worden, maar we hebben wel een prachtig uitzicht en dat maakt veel goed. Kortom, dit hotel is aan te raden als je een relaxte vakantie zoekt met alles dicht bij de hand.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Bedank floor94
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016
Google-vertaling

Thank you very much for your kind feedback, we are delighted that you enjoyed your stay with us. I have communicated your feedback on to the team also.

We hope to welcome you back to Annabelle very soon.


Kind regards,
Georgios Kassianos
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 augustus 2016 beoordeeld

Voor een weekje dit hotel geboekt enkel op basis van ontbijt. Op wandelafstand zijn er voldoende toffe restaurantjes waar je lekker kan eten. We hadden gekozen voor een kamer met zeezicht. Het uitzicht was heel mooi!!! De kamers waren voor ons zeker in orde en heel netjes. Het ontbijt was overheerlijk en voldoende van alles. Vriendelijk personeel. Wij kunnen niks negatiefs zeggen en hebben genoten.

  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank benny-gaby
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016
Google-vertaling

Vielen herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Erfahrungen Ihres Aufenhaltes in Annabelle mit uns zu teilen und es freut mich sehr, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben. Ihre Komplimente und Anerkennung haben wir an unser Team weitergeleitet und Sie sind sehr dankbar. Unser Team freut sich, Sie in naher Zukunft wieder willkommen zu heissen.

Mit freundlichen Gruessen
Georgios Kassianos
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 maart 2016 beoordeeld

De eerste keer dat ik dit hotel bezocht was met mijn ouders zo'n 25 jaar alweer geleden. Grandeur en luxe, op je wenken worden bediend. Tegenwoordig, door het algeheel moderniseren van de wereld, leg je nog steeds de hoofdprijs neer maar vind ik persoonlijk de service en de look and feel na al die jaren een stuk minder. Kan door de tijd komen en mijn eigen perceptie, toch was het een kleine teleurstelling ergens.

  • Verbleef: Mei, 2015, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Mirandoly
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2016
Google-vertaling


Thank you for taking the time to share your opinion about your recent stay at Annabelle. Your complimentary feedback about grandeur of this hotel is appreciated by the team. We prefer to address any concerns our guests have immediately in order for their stay to be as enjoyable and comfortable as possible, and I regret that I was not able to speak with you in person about your concerns. This would have given the team and myself the opportunity to recover your disappointment as much as possible.

We do hope you consider returning to Annabelle. Please do not hesitate to contact me if you do, so that we can ensure that every aspect of you return visit is more enjoyable
Kind Regards
Georgios Kassianos
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2015 beoordeeld

Als we ons hotelverblijf mogen samenvatten: raar.
We hadden bij het boeken uitdrukkelijk een rustige kamer gevraagd, aangezien we een 1-jarige baby hebben. We arriveerden 's avonds, waarbij de bus ons afzette aan de straat met ons hele hebben en houden (2 grote valiezen, 2 kleinere trolly's en een buggy). We moesten deze zelf tot aan de receptie brengen (wat ons al een eerste slechte indruk naliet, wetende dat het al vrij laat was en we met onze baby geen gemakkelijke vlucht achter de rug hadden). Aan het onthaal vroeg de receptioniste tijdens het inchecken of er nog extra vragen waren. Ik herhaalde dat we bij de boeking hadden gevraagd naar een rustige kamer voor ons zoontje. Toen we even later bij de kamer aankwamen (ik hoorde het al op de gang nog voor de deur geopend werd) merkten we op dat we een kamer aan de straat gekregen hadden (kamer 326). Mijn man en ik zeiden tegen elkaar 'we zullen het een kans geven, desnoods vragen we morgen om een nieuwe kamer'. 5 minuten later lagen we in ons bed, maar konden met ons drieën de slaap niet vatten omwille van het lawaai (gejoel van feestvierders en cafées, moto's die optrokken, auto's die constant passeerden) en bovendien hoorden we een constant gezoem van een machine of iets dergelijks dat wellicht bij het hotel hoorde. Aangezien we reeds een lange dag achter de rug hadden en onze baby niet zoveel had geslapen tijdens de vlucht, besloten we naar de receptie te gaan en een andere kamer te vragen, nog die avond. Blijkbaar was het hotel volboekt en hadden wij een van de laatste kamers gekregen. Hierover zijn wij van mening dat je als hotel dan best eerlijk bent tegen de klanten tijdens het inchecken en daarbij dan vermeldt dat een oplossing gezocht wordt i.p.v. te hopen dat de klanten bij hun verblijf niets zullen opmerken/vermelden (ook al werd 2x expliciet gevraagd naar een rustige kamer). We kregen gelukkig een tijdelijke kamer (suite, eigenlijk een ruimere kamer) voor die nacht, waarvoor onze appreciatie.
De volgende dag om 19u kregen we dan onze effectieve kamer (108) t.h.v. het restaurant Fontana en het zwembad. De kamer op zich was oke, maar verouderd (maar dit was ook zo bij de vorige 2 kamers). Onze mening: er is een nieuwe badkamer (met A.U.B. meer stopcontacten), een nieuwe inkomdeur voor geluidsisolatie en nieuwe schuiframen (zowel voor geluidsisolatie als thermische isolatie) nodig. In de buurt bevindt zich nl. een café waar zeer luide muziek wordt gedraaid en dat tot in de slaapkamer luid en duidelijk te horen is. Door het plaatsen van nieuwe ramen kan hierdoor al veel opgelost worden. Ook in de gang wordt veel lawaai gemaakt, een nieuwe inkomdeur naar de kamer kan dit grotendeels oplossen. Ook de verlichting en het aircosysteem dienen best eens aangepakt te worden. Zowel mijn zoontje als ik zijn met een zware bronchitis naar huis gekeerd door de beperkte mogelijkheden waarmee de kamer kan afgekoeld worden (vb. aircosysteem d.m.v. temperatuurinstelling, of luchtkoeling via ondergronds systeem).
Het grote zwembad t.h.v. restaurant Fontana is ook een pak verouderd. Er komen heel veel mozaïektegeltjes los. Elke dag visten klanten hoopjes van die tegeltjes uit het water (dit is verre van kindvriendelijk). Het water zou bovendien enkele graadjes lager mogen om af te koelen (maar dat is misschien een persoonlijke voorkeur).
We hadden het hotel geboekt op basis van bed & breakfast. De voorlaatste avond wouden we in het hotel eten. Mijn man ging luisteren aan de receptie welke mogelijkheden er waren en onder welke voorwaarden. De receptionist (een zeer vriendelijke man - spreekt trouwens zeer goed frans) deelde ons mee dat we eigenlijk half-boarded waren, we hadden nl. vanaf het begin een upgrade gekregen van b&b tot half-pension. We hadden dus reeds 4 avonden buiten het hotel gegeten (en betaald), terwijl we eigenlijk in het hotel konden eten. Dit stond blijkbaar op een briefje die in de enveloppe zat bij het binnenkomen van de allereerste kamer. Het briefje was absoluut niet duidelijk opgesteld, want zowel ik als mijn man (die goed Engels kan) hadden dit gelezen, maar vertaald kwam het er bij ons op neer dat we omwille van onze verblijfsvoorwaarden van halfpension konden genieten. We gingen er dan ook van uit dat, aangezien we geen halfpension geboekt hadden, dit dus niet voor ons gold. Dit konden ze ons toch eens vermeld hebben bij het inchecken. Bovendien kon men aan de receptie ook geen reden opgeven waarom we een upgrade gekregen hadden. Wij gaan er dus van uit dat dit was omwille van de eerste kamer die we gekregen hadden.
Over de hygiëne in de kamers is niets op te merken. Oké hier en daar eens een haartje, maar als je vaak in hotels komt, dan weet je dat dit wel eens kan gebeuren. Bovendien: de kamers worden twee keren per dag opgemaakt (hetgeen bijna enkel in duurdere 5-sterren hotels gebeurd). En net daarom begrijpen we heel wat zaken niet (zie hiervoor en hierna).
Over het restaurant Fontana is qua eten weinig op te merken: vers fruitsap, veel fruitsoorten, heel lekker brood, veel salades, lekkere desserts... Misschien enkele tips: tijdens het ontbijt kan er misschien wat zalm of gemarineerde sardientjes geserveerd worden, de croissants waren nogal vrij droog t.o.v. de andere koeken. Qua hygiëne aan tafel: daar valt nog wat op te merken. Voorzie a.u.b. voldoende overtrekken voor de kussens van de zetels, zodat deze 's morgens en 's avonds kunnen ververst worden. De plekken op de kussens zien er niet appetijtelijk uit. Als je werkt met onderleggertjes, zorg er dan ook voor dat deze zeker heel proper afgekuist zijn voor de volgende persoon (want wij hebben een aantal keren vuile onderleggertjes gehad - als we aan de zijde zaten naast de gang van de kamers 1e verdieping). Zorg er ook voor dat de stoelen allemaal heel proper worden afgekuist (want soms plakten de armleuningen nog van de vorige gebruiker). We begrijpen uiteraard als er veel kindjes zijn dat er veel wordt vuil gemaakt, maar zet dan hier wat meer personeel voor in i.p.v. de kamers 's avonds nog eens klaar te maken.
Qua bereikbaarheid tussen het zwembadniveau en het 'strand' niveau dient ook iets uitgevoerd te worden. De trap maakt het rolstoelgebruikers en ouders met buggy niet gemakkelijk om het centrum te bereiken via de leuke promenade.
Positieve punten: 1) het personeel is suuuuuuuupervriendelijk, altijd met een glimlach (behalve één persoon lijkt ons daar weinig te doen - kan misschien enkel ons mening zijn? - dat is het meisje bij het Fontana restaurant met de vlecht in het haar; zij gedraagt zich ook niet echt vriendelijk, tot 2 maal toe wou ze niet opzij stappen als we met eten passeerden).
2) mooi inkomportaal en lounge met zetels 3) lekker eten 4) correcte hygiëne in de kamers 5) het lagune zwembad is een topper 6) bereikbaarheid naar het centrum (maar qua geluidsoverlast kan dit 's avonds negatief zijn) 7) er zijn ook ligbedden ter beschikking aan de zee

Dus om aan een lang verhaal een korte conclusie te breien: zet minder middelen in waar het minder nodig is zet meer middelen in waar het wel nodig is, want klanten zullen na enige tijd wegblijven als je niet meer kan concurreren met wat andere hotels te bieden hebben voor eenzelfde (of iets duurdere) prijs.

Verbleef: Augustus, 2015
Bedank Valerie N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2015
Google-vertaling

First of all I would like to thank you for taking the time to give us your comments in TripAdvisor regarding your recent stay at Annabelle, both positive and negative. It is very much appreciated as we believe through our guests’ feedback we can implement the necessary measures to improve our standards even further.

On behalf of all of us here at the hotel we regret for you did not seem to have fully enjoyed your recent stay with us. All the departments concerned were notified about your valuable comments and rest assured that all of us here will do our utmost to ensure that many of the detailed issues will be rectified, and once again, thank you for bringing these to our attention.

am sincerely looking forward to welcoming you back to Annabelle.

Best regards,
Georgios Kassianos
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 augustus 2015 beoordeeld

Samen met het zusterhotel Almyra (ernaast gelegen) goed voor 4 mooie zwembaden, 6 restaurants en nog meer bars. Toch hadden wij nooit het gevoel dat we in een druk hotel zaten.
De service was schitterend. Het eten gevarieerd en goed.
Een aanrader!

  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank dirk-rotselaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Thanos_Hotels, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2015
Google-vertaling

Thank you very much for taking the time to share your experience about your stay at Annabelle. I am delighted to know you enjoyed every aspect of your stay. Your compliments have been passed on to the team which is very grateful. The team is looking forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Georgios Kassianos
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
25 november 2014 beoordeeld

We verbleven hier medio november dit jaar en waren onder de indruk van zowel de kwaliteit van de dienstverlening als de uitstekende locatie van dit hotel. De medewerkers zijn, zonder uitzondering, echt toegewijd aan het helpen u te laten genieten van uw verblijf! Het eten is uitstekend - vers en gevarieerd, de Beef Stifado en de kleverige Spare ribs waren bijzondere favorieten. Ik denk echt niet dat de beoordelingen die klagen over de 'gedateerde' kamers gerechtvaardigd zijn, het hotel is prachtig verzorgd. Het is zo gemakkelijk om het strand, de haven en het plaatselijke busstation te bereiken, evenals de prachtige historische Mozaïeken- we hadden nooit niets te doen! Ook super comfortabele ligbedden, en lachende badmeesters zetten grote, schaduwrijke parasols op! Grote kamers met een koelkast en gratis te gebruiken kluis en een groot bed dat erg comfortabel was.
Onze enige irritaties - en ze zijn klein - was het systeem van 2 zittingen tijdens het diner - waar niemand op lette dus moesten we soms in de rij staan voor een tafel. Ook de prijs van de drank is erg hoog in vergelijking met de restaurants in de buurt. Was het niet voor de 'speciale' winter aanbieding van Island Wijn van e15, dan zouden we e25 betaald hebben voor een fles huiswijn. Maar 5 * hotel = 5 * prijzen neem ik aan! We zullen zeker terugkeren naar dit hotel.

1  Bedank RomaSouthTyneside
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
George K, Manager van The Annabelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2015
Google-vertaling

Thank you very much for taking the time to write a review, we appreciate your positive feedback about The Annabelle. I have passed your comments on to the team. It's very rewarding to hear that you had a great holiday at Annabelle.

I am also delighted to inform you that we would love if you could join us for the 30th Anniversary of Annabelle this year. A full program of events will take place in 2015 to mark 30 years of wonderful memories! #30yearsofmemories . Annabelle may be celebrating her 30th anniversary in 2015, but she is looking better than ever! We do hope you will visit us for our celebrations this year and that we will have the chance to welcome you back soon to Annabelle.

Best regards
Georgios Kassianos
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Paphos bekeken
op 0,1 km afstand
Almyra Hotel
Almyra Hotel
nr. 14 van 85 in Paphos
2.287 beoordelingen
op 0,8 km afstand
The King Jason Paphos
op 0,4 km afstand
Alexander The Great Beach Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2,4 km afstand
Constantinou Bros Asimina Suites Hotel
op 1,2 km afstand
Olympic Lagoon Resort Paphos
op 1,7 km afstand
Constantinou Bros Athena Beach Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In The Annabelle geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over The Annabelle

Adres: 10, Poseidonos Avenue | 10 Poseidonos Avenue, Paphos 8041, Cyprus
Locatie: Cyprus > District Paphos > Paphos
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 9 luxe hotel in Paphos
Nr. 11 zakenhotel in Paphos
Nr. 14 familiehotel in Paphos
Nr. 19 romantisch hotel in Paphos
Prijsklasse: € 120 - € 339 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Annabelle 5*
Aantal kamers: 218
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij The Annabelle met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Annabelle Hotel Paphos
Annabelle Hotel Paphos
Annabelle Paphos
Hotel Annabelle Cyprus
Annabelle Cyprus Hotel Paphos
The Annabelle Paphos
Annabelle Hotel Cyprus

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding