“Getipt door reisgids”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen door een tip uot de Lonely Planet. Een bijna leeg tuinrestaurant. Er was nog slechts 1 ander tafeltje bezet.
Cypriotische mezes voor 2 besteld. Was voor ons de eerste keer en dus geen vergelijk met andere etablissementen. Hebben later tijdens ons verblijf betere mezes gegeten.
Doordat het restaurant in een beschutte tuin ligt is het er erg warm. Fans helpen niet voldoende. Muziek vanaf vinyl en dus platenspeler. Jaren 60 en 70 zijn nog duidelijk aanwezig in entourage.
Eten was smakelijk. Huiswijn had een wrange neus, maar smaakte niet zo.

Schrijf een beoordeling

13 mei 2017 beoordeeld

Je zou het niet direct verwachten als je binnenstapt, maar hier kun je echt lekker eten. En ja, er staan magnetrons in de keuken, so what. Het eten is verrukkelijk, vers en smaakvol en zeker geen opwarmertjes.

13 mei 2017 beoordeeld

Als je voor de deur staat is het misschien niet een heel aantrekkelijke plek. Maar de gerechten waren perfect. De gerechten die de kinderen lekker vinden heeft De moeder des huises op de kaart gezet. Dus misschien niet typisch cypriotisch, maar wel degelijk een specialiteit van het eiland.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer prima (binnentuin met kaarsjes) maar eten zeer matig. We hoorde het geluid van de magnetron (ping!) en daarna kwam het eten. Kip in bladerdeeg zeer droog en kip opgewarmd in de magnetron doet het niet veel goeds. Alles heeft een bijsmaak, het is niet vers. Bediening verder vriendelijk. Jammer!

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter de drukke toeristische boulevard ligt dit restaurant met tuin. We hebben er een heerlijke avond gehad met verrukkelijke meze. Heerlijk om de rust te ervaren op nog geen 5 minuten lopen van de haven. Het eten werd op een rustig tempo geserveerd en was gevarieerd. Een aanrader als je wilt genieten van smakelijke meze!

Reizigers die Kyra Frosini Tavern bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Kyra Frosini Tavern geweest? Deel je ervaringen!