“Zuid-Afrikaans in Cyprus!”

The Lodge Steak & Seafood Co.
Geclassificeerd als nr. 46 van 631 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de laatste avond van onze vakantie hebben wij hier gedineerd. De eigenaren hebben er alles aan gedaan om de Zuid-Afrikaanse sfeer te creëren, hetgeen prima is gelukt. Vooraf at ik een heerlijke boerewors met mangochutney, als hoofdgerecht de beste rib-eye sinds tijden en na een huisgemaakte cheesecake! Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening en super lekkere gerechten !! Wij hadden de filet en de spare Ribs !! Een echte aanrader voor iedereen !!!

Datum van bezoek: mei 2017
29 april 2017 beoordeeld

Erg goed eten en leuke bediening. Restaurant is wat anders dan anders en ook de kaart. Eten wel erg lekker en leuk gepresenteerd. Kippevleugels tot twee keer toe lauw, waarschijnlijk hoor het bij het gerecht? Wel erg smaakvol dus niks over gezegd. De cappuchino is echt groot... denk zeker 3-4 keer een normale hoeveelheid. Ook rest van het eten grote porties.

Datum van bezoek: april 2017
12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super food, Nice music, super waiters!
Het is zeker voor herhaling vatbaar!
Zowel the food als het onthaal.
Geen toeristische menu's en oprechte vriendelijkheid.

Datum van bezoek: februari 2017
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote verwachtingen maar vond het meer blabla dan echt lekker eten.
Mooie setting maar kaart heeft weinig te zeggen met Zuid Afrika.
De hele vis was lekker. Mijn man nam de tbone steak maar vond hem niet echt kwalitatief lekker. Hebben een week ervoor in de rib Shanck gegeten en daar was de tbone veel lekkerder. Prijs kwaliteit kan je zeker evengoed de andere restaurants nemen. Was goedkoper en zeker lekkerder.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die The Lodge Steak & Seafood Co. bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In The Lodge Steak & Seafood Co. geweest? Deel je ervaringen!