“Veel menutjes”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten.
Bieden veel samengestelde menus aan, helaas kan hier niks aan gewijzigd worden.
Ook gewoon a la carte kan hier gegeten worden dus voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: september 2018

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is nog steeds een van onze favorieten. Het eten is altijd goed en lekker. Petros doet het goed als chef en zijn vrouw en Anna zorgen goed voor ons. De rekening is laag. Moussaka is hier een van onze toppers.

Datum van bezoek: september 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier ontzettend lekker eten! Voor, hoofd en nagerecht om je vingers bij af te likken.. De bediening is snel en heel vriendelijk!

Datum van bezoek: juni 2018
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Cyprioten zijn voorbeeldige gastheren/vrouwen. Petros is een goede chef-kok. De rekening is bescheiden.

Datum van bezoek: mei 2018
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook nu weer 4 maal bezocht. Altijd fijn om hier te gaan eten. Wij zijn fan van de lokale gerechten, maar er is een ruime keus. Othello cellar is hier de beste rode wijn.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Agapinor Restaurant bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Agapinor Restaurant geweest? Deel je ervaringen!