“Heerlijk gegeten”

Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat er zulke goede recenties op trip advisor staan besloten wij hier te gaan eten. (Anders zouden we dit restaurant ook niet gevonden hebben) Het ligt tussen twee gebouwen in aan een pleintje.

Het eten was erg smaakvol. Je proeft dat alles vers bereid is. Je krijgt hier warme groenten en verse gebakken aardappeltjes bij je gerecht. Even wat anders dan friet en sla. De eigenaresse was erg vriendelijk en hielp ons met de keuze van de wijn. De wijn die ze adviseerde was erg lekker.

Naast het restaurant is een buiten bioscoop waar iedere avond vanaf 21:00 uur een film wordt gedraaid. Je kon dit wel horen, maar wij vonden dit niet erg.

Door de goede eerste ervaring zijn we hier tweemaal gaan eten. Super eten en niet duurder dan andere restaurants in Paphos

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten. De gerechten zijn zeer smaakvol en verfijnd. Zeer gunstig geprijsd en kwalitatief van hoogstaand niveau. Zeer vriendelijjke en klantgerichte eigenaresse.

Het restaurant is moeilijk te vinden. Het straatje voor second cup inlopen en dan na ongeveer 50 meter aan je rechterhand is de ingang naar het restaurant (zie foto's).

Er is naast het restaurant een openlucht bioscoop waar elke avond een film wordt vertoond vanaf 20.00 uur. Dit is wel duidelijk hoorbaar en zichtbaar. Wij hebben ons hier niet aan gestoord.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel, maar lieve bediening en vooral lekker eten! De Cyprus Moussaka is een aanrader.
Maar we kwamen ook met de verrassing, dat er een openlucht cinema was en keken Toy story 4 mee.....

Datum van bezoek: augustus 2019
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeebaars en zalm waren uitstekend. een aanrader. bediening was erg leuk en goed verzorgd. goede sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018
10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met vriendelijke eigenaren die zelf hun gerechten maken. Absolute aanrader! Ligt wel wat afgelegen maar dat is alleszins de moeite waard. Prijs-/kwaliteitverhouding ook prima.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Palia ilektriki bekeken, bekeken ook

In Palia ilektriki geweest? Deel je ervaringen!