“Geweldig restaurant”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten!!! en je word hier hartelijk ontvangen! Ook zijn ze kind vriendelijk, Wij waren hier met ons dochtertje van 6 maanden en zelfs haar gaven ze alle aandacht! Echt een aanrader

12 februari 2018 beoordeeld

Op zoek naar een super restaurant? Dit is een aanrader zoals een indiaas restaurant moet zijn. Alles vers en super van smaak. De bediening is vriendelijk. Compliment voor de eigenaresse die een glimlach kan toveren deze week ga ik er zeker nog een keer eten

2 oktober 2017 beoordeeld

Bij het toekomen, werden we hartelijk ontvangen. Uitgebreide menu kaart. Wij hadden chicken tikka masala besteld, heerlijk! Ietwat zoet en pittig, topcombo. Je kan ook zelf aangeven hoe pittig je jouw gerecht wil, wordt rekening mee gehouden.
Heel vriendelijk en hartelijk personeel.
Reserveren kan handig zijn vermits het buiten snel vol zit 's avonds.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk indiaas eten voor een schappelijke prijs. Je kan per persoon kiezen hoe pittig je het wil. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Erg behulpzaam bij het maken van een keuze. Goed eten voor een lage prijs. Alles vers gemaakt.

Reizigers die Jayanta Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Jayanta Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!