“Nog steeds aanbevolen”
Beoordeling van Rimini Ristorante Italiano

Rimini Ristorante Italiano
Geclassificeerd als nr. 81 van 626 Restaurants in Paphos
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoek in mei zijn we ook nu weer hier gaan eten. En terecht. Leuke serveersters en vlotte bediening. Keuze uit vele pastagerechten. We komen hier zeker terug.

31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zondag hier met 4 personen gegeten. Is lekker en gezellig restaurent met vlotte bediening. Zeker een volgend bezoek waard.

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier afgelopen dag met 4 personen gegeten. Restaurant had prima bediening en we kregen snel ons eten. Eten was niet heel bijzonder maar als je daar al vanuit gaat is het een prima restaurant.

Rafaella P, Laura87_16 van Rimini Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2017

Dear Brettemans,

Thank you for your positive feedbacks. Any comment is taken into account for the improvement of our restaurant. I am looking forward to see you again.

Regards,
The owner

19 april 2017 beoordeeld

Goed restaurant, met ruime kaart.goede kwaliteit.recht tegen over hotel Amphora in paphos.
Mediteranse kaart.
Cypriotisch kaart, ook vegetarisch,vlees

Rafaella P, Laura87_16 van Rimini Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2017

Dear Hans,

Thank you for your positive feedbacks. I am delighted to know that your experience in Rimini has been great. Looking forward to see you again.

Regards,
The owner

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden netjes/vrolijk verwelkomd door de eigenaar. Personeel was aardig. Mijn eten was wel lekker had extra iets zonder champignons gepakt aangezien ik ze niet lust, zaten ze er alsnog in. Geeft niet,
Maar stond niet op de kaart. Het vlees van mijn vriend was nogal taai. Verder was het wel oké. Prijs/kwaliteitverhouding was dus wel oké.

Reizigers die Rimini Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos
Paphos, District Paphos

In Rimini Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!