“Uitstekend restaurant”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en bijzonder goed eten. Van de vele restaurants in Paphos waar we zijn geweest was dit veruit de beste.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de verschillende eetgelegenheden in de omgeving vonden wij Dias Zeus veruit de beste. Wat een lieve, aardige en attente bediening. Het eten was heerlijk. We zijn hier uiteindelijk 3 keer geweest. In vergelijking met andere eetgelegenheden was het brood van het huis heerlijk vers. Lekker met wat olijfolie en een beetje zout. Het is er erg schoon en netjes. Het keukenpersoneel loopt er zeer verzorgd en hygiënisch bij. Je proeft de liefde voor eten. Wij hebben op de verschillende avonden genoten van de garlic mushrooms, Greek bruschetta, lamb chops, sea bass, en fried kalamari. Zelfs de salade is tot in de puntjes op smaak gebracht met een heerlijke dressing. For the staff: Thank you for your hospitality! We hope we will be back someday. Keep up the good work en good luck with this wonderful restaurant. Thank's for the Comandaria :)

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met binnen- en open terras-gedeelte. Goede bediening. Heerlijk eten, kipfilet met champignons, lekkere rosé. Fijne sfeer. Prettig.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De voorgerechten waren ontzettend lekker en authentiek. Hoofdgerecht (kipfilet) viel door de hooggespannen verwachting na het hoofdgerecht een beetje tegen.
Personeel ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Beetje lawaai overlast van de buren

Datum van bezoek: augustus 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg goed restaurant wat wegvalt tegen het animatiegeweld van de buren (fat mama's)! Desalniettemin is het eten wellicht nog beter dan bij de buren!
Fijne bediening met een hoge gunfactor, lekker eten, gezonde porties.

Ik zou dit restaurant aanbevelen!

Datum van bezoek: juli 2017
Vargos, Public Relations Manager van Dias Zeus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Thank you very much for the recommendation and 5 star rating. We are so pleased to know that you enjoyed your visit to Dias Zeus, and we really appreciate your positive comments about the food and service.

Reizigers die Dias Zeus bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Dias Zeus geweest? Deel je ervaringen!