“Erg lekkere pizza’s ”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekkere pizza’s gegeten bij deze Italiaan. Bediening is vriendelijk en service is snel. Aanrader.

DuomoPafos, Owner van Duomo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2018

Dear Heleen1994,

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke gerechten en hele vriendelijke mensen .
We hebben hier 2 keer gegeten, fijne smaken en heel goed verzorgd.
We hadden een fles wijn besteld , ik vroeg wat uitleg over de Cypriotische druivensoorten en kregen uitgebreid informatie hierover van de enthousiaste eigenaar!

DuomoPafos, Owner van Duomo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Dear Mc H,
We are grateful for your kind words and your time to review Duomo Ristorante Italiano. Your opinion and your rate means a lot to us. We would love to see you again @Duomo Ristorante Italiano.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten alsof je in Italie bent. Zeer goede (en royale) antipasti. De versgemaakte Pizza’s smaakte ook erg goed, al is de bodem niet helemaal zoals je gewend bent.

De rigatoni met vlees was ook erg smakelijk en royaal.

Prijs is over het algemeen iets aan de hoge kant. 7€ voor glaasje wijn, 3,95€ voor espresso (uit Nespresso apparaat, waarvan een cupje 0,12€ kost)

Maar al met al, heerlijk gegeten!

DuomoPafos, Owner van Duomo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Dear Marcel V,

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten in dit fijne restaurant. Bediening is erg goed en het eten zalig! De wijn was heerlijk! Voor de kinderen ook een prima plek om mee naar toe te gaan. Ze zijn er
heel erg welkom!

DuomoPafos, Owner van Duomo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Dear Marieke D,

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat we het restaurant pas later hebben ontdekt, anders hadden we zeker vaker bij duomo gegeten.

Reizigers die Duomo Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Duomo Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!