TripAdvisor
Paphos
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Goede kwaliteit eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Michael's Tavern

Michael's Tavern
Geclassificeerd als nr. 20 van 669 Restaurants in Paphos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Het restaurant voelt een stuk luxer aan dan de meeste restaurants in Paphos. Dit merk je aan de aankleding van het restaurant en het vriendelijke en net geklede personeel. Je komt hier als gast niets te kort. En dat voor een normale prijs!

Het eten was lekker en smaakvol bereidt. Zou hier zeker nog eens terug gaan. Wij waren rond 8 uur hier bij dit restaurant gaan eten. Er waren nog maar enkele tafeltjes vrij zonder reservering. Dus wil je zeker zijn van een plekje, dan moet je reserveren. Zeker als je wat later gaat eten.

13 september 2019 beoordeeld

Heerlijke mixed grill gegeten. Vooraf kregen we van het huis warm brood met kruidenboter en olie. Gezellig restaurant met goede bediening.

4 september 2019 beoordeeld

Goed lekker geeten, we gingen rond half 9 en het zat goed vol. luxe voor een mooie prijs en vriendelijk personeel.
Aanrader!!

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige mensen. Het is een familie restaurant en ze hebben ook rekening gehouden met mijn koemelk allergie. Spreken goed Engels en er hangen ventilatoren aan het plafond waardoor er een lekker windje is.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten, beide een stoofpot. Het personeel is erg vriendelijk. Enige minpuntjes zijn dat het hoofdgerecht heel snel na het voorgerecht kwam en we enorm lang moesten wachten op de rekening.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Michael's Tavern bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Michael's Tavern geweest? Deel je ervaringen!