“Prima prijs kwaliteit verhouding, uitstekende service”
Beoordeling van Rosatello Bar & Restaurant

Rosatello Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 567 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met twee volwassenen en twee kinderen. De gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij de gastheer en gastvrouw. Het eten is van een prima niveau: vers bereidt en snel geserveerd. De spare ribs zijn een aanrader! De locatie ligt iets achter de boulevard, dus wat rustiger. Ga hier zeker heen, indien je geen zin hebt in de standaard toeristen fuik.

Malikusha22, Владелец van Rosatello Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Thank you very much for your kind review. We are happy that you enjoyed your evening with your family and hope to see you all again. Best regards George and Malika.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eergister hier heerlijk gegeten na aanleiding van de recensies op TA.
De biefstuk met pepersaus was lekker mals en perfect gebakken. Hele vriendelijke mensen. Het eten was zo goed en de eigenaren waren zo vriendelijk dat we er deze vakantie nog een keer gaan eten. Kortom als je in Paphos bent is het zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

Malikusha22, Владелец van Rosatello Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Thank you very much for your kind review. We are happy that you enjoyed your meals at our restaurant and hope to see you again. Best regards George and Malika

27 juni 2017 beoordeeld

Een ontdekking, op slechts 100m van het Avanti Hotel! No-nonsense gerechten met veel smaak, kwalitatief en betaalbaar. Het was werkelijk een smaakexplosie. Akkoord, er zijn talrijke restaurants met mooi uitzicht in de haven van Paphos, maar wanneer je wil genieten van artisanaal huisbereide gerechten, met lokale producten en zorg klaargemaakt door de echtgenote van de eigenaar, is er slechts één adres: Rosatello Bar & Restaurant!

Malikusha22, Владелец van Rosatello Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2017

Thank you very much for your kind review. We are happy that you enjoyed your meal at our restaurant and hope to see you again. Best regards team Rosatello

23 juni 2017 beoordeeld

Na aanleiding van lovende recensies hier gaan eten. Moussaka was lekker. Maar erg standaard opties. Helaas geen mogelijkheid tot brood vooraf en geen borrel nadien aangeboden gekregen.

Thank you very much for your review. We are happy that you enjoyed the mousaka. Best regards team Rosatello

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Eerste klas eten en bovenal super vriendelijke eigenaren. Kortom een aanrader als je in Paphos bent!

Malikusha22, Владелец van Rosatello Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Thank you very much for your kind review. We hope to see you again. Best regards George and Malika

Reizigers die Rosatello Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Rosatello Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!