Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met airco. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad met genoeg ligbedjes en parasols. Toppunt van service: op dag van vertrek mochten we gebruik maken van de courtesy room, zodat we ons toch nog konden opfrissen voordat we richting vliegveld vertrokken. Klein minpuntje: geen fijn strand bij dit hotel, alleen een kiezelstrand met hoge golven. Dus zwemschoentjes mee!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 28 juli 2017

Een kleinschalig complex op een prachtige locatie! De bus stopt redelijk dichtbij, zelf waren we wel heel blij dat we er alle dagen een auto bij hadden gehuurd. Slechts één van de laatste dagen ontdekten we nog twee andere Nederlanders. Verder allerlei nationaliteiten. De keuken is goed uitgerust, magnetron, waterkoker, broodrooster, pannen en twee warmtebronnen. De Lidl ligt op 5 km. afstand. Het zwembad heeft zout water. Zelf hebben we er niet heel veel gebruik van gemaakt. Er zijn voldoende ligbedjes. De appartementen zijn prachtig ruim. Naast twee tweepersoons slaapkamers, waren er ook nog twee bedbanken. Veel opbergruimte in het hele appartement. In allebei de slaapkamers en in de woonkamer is er een goede airco (gratis). De Wifi is redelijk en gratis voor gasten. Alle appartementen kijken voor een deel uit over zee. De vierpersoonsappartementen liggen aan de kant van de parkeerplaats. Om niet tegen een auto aan te kijken is het slim om bij voorkeur een appartement op de eerste of tweede verdieping aan te vragen. Op enkele minuten lopen ligt er een heerlijk strand. Wel waterschoenen meenemen ivm kiezels. Er is strandwacht, want de golven kunnen pittig zijn. Bij dit strand ligt strandtent Sea You at Sea, een leuke tent met een heel relaxed sfeertje. Zelf hebben we nog een ochtend een boot gehuurd bij Latchi in het noorden bij Polis. Ook hebben we gevaren met de snelle Tiger Boat (450 PK) in Pafos. Geweldig vonden onze twee tienerzonen!

Kamertip: Beste uitzicht is vanaf de kamers op de tweede verdieping.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Heerlijk rustig met uitstekend zwembad. Personeel bij de receptie niet echt vriendelijk, m.u.v. de ontzettend aardige bediende bij de bar van het zwembad. Jammer dat de trap naar de zee niet helemaal doorloopt zodat je daar wat makkelijker toegang hebt tot de zee.

Kamertip: Kamers zijn prima; wij hadden kamer 105 met prachtig uitzicht op ondergaande zon, alleen vlak onder plat dak en daardoor bloedheet. 's nachts kon je geen raam openzetten omdat je op de begane grond zat. Slapen met een blazende airco op je bed is niet echt fijn. Als dit anders was geweest was de beoordeling vier stippen
Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Een week in Vrachia beach resort verbleven en dit is enorm goed bevallen. Uitzicht over zee, mooi zwembad, goed ontbijt en vriendelijke mensen van het resort. Goed advies over attracties en ook de mogelijkheid bij laat vliegen om wat langer te verblijven. Van begin tot eind vakantiegevoel!

Kamertip: Geen moeite met trappen: appartement 304. Geweldig uitzicht en verkoelend briesje.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 december 2013

Half oktober in Vrachia Resort gelogeerd. Prima uitgeruste appartementjes met heerlijk zicht op zee. Wij hadden een hoekkamer op 2de (= hoogste verdieping) en langs 2 zijden zeezicht. Een heerlijk groot terras dat doorliep van zitkamer tot slaapkamer. Zelfs badkamertje met zeezicht.
Wij gingen voor de rust en die was er in overvloed. We hadden half pension geboekt maar tegen de tijd dat we er waren, bleek deze formule afgeschaft en kon je gewoon à al carte eten. Wat we ook hebben gedaan. Simpele voorgerechtjes en hoofdschotels maar wel lekker. De huiswijn was niet top maar goed bij prijs en ook zeker niet slecht. Het ontbijt was erg eenvoudig en altijd hetzelfde maar dit stoorde ons niet echt. Het totale plaatje prijs-kwaliteit zal ons zeker nog eens doen terugkeren. Het personeel, met name Ray, was in het begin wel correct maar niet echt vriendelijk. Goed te begrijpen want hij houdt de boel bijna recht. Alle dagen in de weer van 's morgens tot 's avonds, dan begrijp ik dat het einde van het seizoen zwaar wordt. Maar het is hem vergeven. Op het einde kon er toch al eens een grapje af. Er is niet zo veel te beleven in de buurt maar als je een beetje begint te stappen kan je een prachtige wandeling maken door de tuin van Paphos. Nooit gezien: bananen, sinaasappels, clementijnen, pompelmoezen, avocado's, dadels, vijgen, cactusvijgen, granaatappels,... . Dat is daar dus allemaal hé. Omdat we geen huurauto hadden (links rijden daar) hebben we de streek dan maar te voet verkend en zijn gewandeld naar het Mavrokolympos Reservoir (een meer in de buurt), spijtig dat je er niet rond kon. Maar echt de moeite loonde een wandeling naar het St Neophytos Monastery, zo'n 15 km heen en terug. Voor de echte bezienswaardigheden in Paphos kan je de bus nemen op zo'n 10-tal minuutjes te voet van Vrachia Resort. Voor ons een aanrader en als het even kan ga ik zeker terug.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner