“Heerlijke moussaka”
Beoordeling van Gourmet Taverna

Gourmet Taverna
Geclassificeerd als nr. 46 van 567 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Gourmet Taverna de lekkerste Moussaka van Paphos op. Prima kaart, goede bediening. Prijs/kwaliteit verhouding ook goed. Ligging aan levendig pleintje, vlak bij de haven.

Nikos N, Owner van Gourmet Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Arthur A, thank you so much for this lovely review, we are so happy to hear you liked our moussaka so much and we look forward to welcoming you soon again at Gourmet Taverna.
Best Regards
Savvas Nikolaou

7 november 2016 beoordeeld

Zo in november is het toch best koud en winderig aan het strand. De keus voor dit restaurant lag niet gelijk voor de hand maar de kaart zag er goed uit. Het eten en de bediening waren beide okay, maar ik zou het me denk ik over enkele maanden niet meer herinneren. Goed gegeten maar geen topper.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was vers, goed bereid en heerlijk eten. Keurige bediening. Tafels mooi gedekt, goed glas wijn. We hadden de zalm en lamchops. Beide lekkere groente en ieder gerecht een eigen mooi sausje. We waren 63 euro kwijt voor 2 hoofdgerechten, 2 glazen wijn, 2 desserts, fles water, koffie en thee. Inclusief een soepje met brood van het huis. Een aanrader!

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In Paphos serveren veel restaurants nogal middelmatig eten, maar dit restaurant steekt er met kop en schouders boven uit! Mooie kaart, goede wijnen en het eten is met zorg bereidt en dat proef je! Fijne bediening, jongens die het snappen en het je naar de zin willen maken. Aanrader! Wij hebben direct voor de volgende dag gereserveerd!

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Er word gezegd dat het beste eten niet op de boulevard/haven te vinden is maar dat ging hier niet op. Echt een tip tent, chique bediening tegen een goede prijs en onwijs lekker eten!

Nikos N, Owner van Gourmet Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Dear Rens G! Thank you so much for this lovely review! its really appreciated. The team here is glad they have managed to offer you a super evening and we all look forward to your next visit.
Kindest Regards
Nikos Nikolaou

Reizigers die Gourmet Taverna bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Gourmet Taverna geweest? Deel je ervaringen!