“Goed restaurant”
Beoordeling van Doria Restaurant

Doria Restaurant
Geclassificeerd als nr. 40 van 631 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant op een mooie locatie met zicht op zee.
Erg prettige bediening en heerlijk eten. Zowel de lokale specialiteiten als de peppersteak waren goed en eindelijk ook goede wijn op de juiste temperatuur..
We gaan terug!

Datum van bezoek: juli 2017

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was zakelijk en correct. Eten was prima in orde. Tonijnsteak was heerlijk, evenals de kip. Helaas was de pizza maar zo-zo. Mooie locatie met prachtige zonsondergang. Hier werd overigens geen dessert van het huis aangeboden wat we tot nu toe op Cyprus wel hebben gekregen. Dat zal de toeristische locatie zijn. Vergeleken met andere restaurants niet goedkoop.

Datum van bezoek: juli 2017
14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie ligging. Vlak bij het strand. Mooi bij zonsondergang. Het eten was ok. Steak was heel mals. De saus vond ik niet super lekker. De champignons waren geen verse. Ik vond het ook niet zo goedkoop om te eten. Wel heel leuk dat je een degustief kreeg na het eten.

Datum van bezoek: juli 2016
13 oktober 2013 beoordeeld

Op basis van de resenties zijn wij hier net gaan eten. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en bestelde wat te drinken en alvast een voorafje omdat we redelijk vroeg waren. Een uurtje later (het was inmiddels erg druk geworden) bestelde we het hoofdgerecht. Ik vroeg wat ze aanbevolen en bestelde 1 van de 4 aanbevelingen nadat mijn zus had besteld. Een kwartier later kwam mijn eten, maar niet die van mijn zus. Na geduldig 10 min. wachten, vroegen we waar haar eten bleef. Ze vond het vreemd dat het er niet was en liep naar de keuken. Een half uur later kwam dan eindelijk het eten, terwijl ik het mijne al op had. Het eten is niks om op aan te merken.
Ik zat me op te vreten over deze manier van bediening.
Toen ik de rekening kreeg wilde ik weten wat er fout was gegaan. De man beweerde dat mijn zus niet besteld had alsof het de normaalste zaak van de wereld was. En verder kreeg ik nog 10 verschillende soorten excuses te horen, maar nooit een "sorry" of "dit was niet de bedoeling". Want volgens hun gebeurde het wel vaker dat 1 persoon wil eten en de ander niet. Kortom, totaal geen fatsoen onze kant op..hij kon er niks aan doen en wilde totaal geen verantwoordelijkheid nemen, het lag natuurlijk aan ons.
Jammer dat het zo gelopen is, blijkbaar zijn wij toch andere service gewend in ons landje.

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer
21 april 2013 beoordeeld

Fijn restaurant met voldoende keuze. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Eten was prima, goede service en niet heel duur. Aanrader om een keer langs te gaan.

Datum van bezoek: april 2013
    • Sfeer

Reizigers die Doria Restaurant bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos
Paphos, District Paphos

In Doria Restaurant geweest? Deel je ervaringen!