“Leuk Grieks!”

Geclassificeerd als nr. 54 van 631 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten en het is voor herhaling vatbaar. Kwamen in eerste instantie voor windmill echter zijn de prijzen daar niet Grieks. Gekozen voor Argo en geen spijt van gekregen. Gastvrijheid staat voorop en het eten is prima. Locatie is helaas wat minder en een muziekje op de achtergrond zou wenselijk zijn.

Datum van bezoek: augustus 2017

1 augustus 2017 beoordeeld

Hier gaan zitten, omdat het goed beoordeeld wordt en het dicht in de buurt is. Maar zeker een aanrader, voor weinig geld kan je hier heerlijk eten, de eigenaar is vriendelijk en het restaurant is mooi aangekleed. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag 'echt Grieks' eten. We kwamen toen hier uit, je moet even een stukje wandelen vanuit de toeristische verblijfplaatsen, maar dan heb je ook wat. Het restaurant doet aan als een echt familie restaurantje met een meneer die met hart en ziel het eten opdient. Het eten was lekker, echt Grieks en het voelde als een echt Grieks restaurantje. Het was ook niet duur, kortom we hebben heerlijk genoten!

Datum van bezoek: juni 2017
13 mei 2017 beoordeeld

Veel specialiteiten. De moussaka is heerlijk, net zoals de baklava. Vriendelijke eigenaar. De kleftiko is ook heel goed, grote porties. We zijn er meerdere keren geweest.

Datum van bezoek: mei 2017
13 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met het gezin (3x)
Geweldige gerechten (Mousaka, Lasagna) met als klapper de Kleftika waarvoor we moesten reserveren.
Hele vriendelijke mensen die je met een goed gevoel huiswaarts laten gaan.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Argo bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

Paphos, District Paphos

In Argo geweest? Deel je ervaringen!