“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 27 van 563 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld

Hier gaan zitten, omdat het goed beoordeeld wordt en het dicht in de buurt is. Maar zeker een aanrader, voor weinig geld kan je hier heerlijk eten, de eigenaar is vriendelijk en het restaurant is mooi aangekleed. Echt een aanrader.

Schrijf een beoordeling

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag 'echt Grieks' eten. We kwamen toen hier uit, je moet even een stukje wandelen vanuit de toeristische verblijfplaatsen, maar dan heb je ook wat. Het restaurant doet aan als een echt familie restaurantje met een meneer die met hart en ziel het eten opdient. Het eten was lekker, echt Grieks en het voelde als een echt Grieks restaurantje. Het was ook niet duur, kortom we hebben heerlijk genoten!

13 mei 2017 beoordeeld

Veel specialiteiten. De moussaka is heerlijk, net zoals de baklava. Vriendelijke eigenaar. De kleftiko is ook heel goed, grote porties. We zijn er meerdere keren geweest.

13 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met het gezin (3x)
Geweldige gerechten (Mousaka, Lasagna) met als klapper de Kleftika waarvoor we moesten reserveren.
Hele vriendelijke mensen die je met een goed gevoel huiswaarts laten gaan.

11 november 2015 beoordeeld

Restaurant ziet er heel gezellig en traditioneel uit. Voor de beroemde Kleftiko moet je eigenlijk reserveren aangezien dit alleen op dinsdag en zaterdag is, maar omdat het laagseizoen was dachten we dat dit wel zou goedkomen. Gelukkig zijn we vroeg naar het restaurant gegaan en waren er nog een paar over naast de reserveringen. Maar de Kleftiko en ook de andere gerechten zijn zeer de moeite waard!

Reizigers die Argo bekeken, bekeken ook

In Argo geweest? Deel je ervaringen!