“Absolute aanrader”
Beoordeling van Cavallini

Cavallini
Geclassificeerd als nr. 43 van 626 Restaurants in Paphos
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed eten, een ruime keuze uit Italiaanse gerechten en desserts. Het eten kwam snel op tafel en de bediening was uitstekend!

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima. Maar de tweede keer dat wij hier kwamen eten bleek na afloop de rekening niet te kloppen. De ober reageerde zo snel dat we de indruk kregen dat de fout het voorbedachte rade was gemaakt. Geen woord van excuus. De gecorrigeerde rekening werd door de floormanager min of meer op tafel gesmeten zonder iets te zeggen. Stom en erg jammer. Ondanks het goede eten komen we hier dus niet meer terug.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je zijn voor een ruime keus uit de vele pasta-gerechten. Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit. Niet echt goedkoop. Bediening zeer vriendelijk en vlot. Aanrader.

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan de "Hotelweg", ziet dit restaurant er zeer netjes uit! Professionele ontvangst en een mooie nette setting!
Pizza's kun je hier niet krijgen, maar dat geeft niet want er is nog zoveel anders lekkers! Mooie carpaccio, niet te zware bruscetta's en fantastische pasta's gegeten.
Leuke betaalbare wijnkaart, al met al goed eten!
Wel aan de bediening aangeven hoe "snel" je wilt eten, anders sta je binnen 't uur weer op straat!
Smakelijk!

28 april 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van tripadvisor hier gegeten. Zeker netjes en mooi restaurant. Goede kaart en wijnen. Bediening heel vriendelijk ook voor de kinderen. Eten goed maar niet bijzonder. Wat aan de hogere prijs voor Paphos.

Reizigers die Cavallini bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos
Paphos, District Paphos

In Cavallini geweest? Deel je ervaringen!