“Leuk restaurantje!”
Beoordeling van Karlina

Karlina
Geclassificeerd als nr. 35 van 621 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
29 april 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan de "Tombs of the Kings" zijn wij een hapje gaan eten in dit typisch Cypriotisch restaurant. Super lekker en erg vriendelijke bediening in een mooie verzorgde plaats,meer moet dat niet zijn!

27 april 2017 beoordeeld

Via tripadvisor gevonden. Stevige wandeling vanuit Paphos langs de kust maar zeker de moeite waard. Bus stop voor de deur en terug hebben we deze genomen naar de haven. Eten en bediening van hoge kwaliteit.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zit het op een kruising aan een drukke weg, het is een erg leuk tentje. Goede koffie en vriendelijke bediening, niet opdringerig.

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. We hadden de mezze en dat was ruim voldoende eten en ook gewoon lekker (Bistro kwaliteit, netjes verzorgd). De eerste ronde werd wel wat snel geserveerd maar we hadden trek dus prima. Ronde twee en drie kwam nadat ze vroegen of we er klaar voor waren. Twee keer mezze, twee witte wijn en een flesje water EUR 38,30. Dit was inclusief toetje (zat in het mezze menu). Daarna kregen we nog een schaal met appels, sinaasappels en een banaan.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, nette, druk bezige bediening, prettige sfeer. Goed bezet, maakt gezellige indruk. We hadden de 'fish meze': lekker, maar teveel. Enige minpunt was de witvis-filet, waar nauwelijks smaak aan zat, maar die mogelijk de Engelse smaak is! Om de bijbehorende 'applecake' moesten we vragen, die werd vergeten ... 2 p. € 60.

Reizigers die Karlina bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Karlina geweest? Deel je ervaringen!