“Prima eten voor een prima prijs”
Beoordeling van Windmill Restaurant

Windmill Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 631 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen de Mezze, lekker en ontzettend veel. Personeel zeer vriendelijk. We kregen nog cake van het huis als dessert.

Datum van bezoek: oktober 2018

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeebaars besteld zonder voorafje. Zeebaars was goed, groente garnituur ( gekookte aardappelen, gekookte groente en rijst) was teleurstellend. Bediening was erg vriendelijk. We hebben wel lang op ons visje zitten wachten (40 minuten).

Datum van bezoek: oktober 2018
31 augustus 2018 beoordeeld

De bediening loopt de benen uit zijn lijf om een goede service te verlenen. Na 1 minuutje gewacht te hebben op de rekening kregen we al excuses, omdat het zo 'lang' duurde. Het eten is prima en niet duur.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant waar wij goed gegeten hebben. Voldoende keuze op de kaart en de bediening is er vriendelijk.

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in cyprus hebben we hier 3 keer gegeten! Het eten is goed en goedkoop en de service is werkelijk fantastisch! Extreem vriendelijke bediening met oog voor detail!!! Daarnaast is het restaurant heel sfeervol en word het daarom ook vaak gebruikt voor bruiloften (wij hebben er 2 gezien). Hier moet je gegeten hebben als je in Cyprus bent!

Reizigers die Windmill Restaurant bekeken, bekeken ook

In Windmill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!