“Super geweldige steaks!”
Beoordeling van Windmill Restaurant

Windmill Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 563 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor dit restaurant gezien de positie in de ranglijst (nr. 2) van alle restaurants in Pafos.
Deze postitie is het restaurant meer dan waard.
Gekozen voor een Peper Steak en een Dione Steak, perfect bereidt naar onze wens met een saus die super goed past bij de bereidingswijze van de steak.
Lekkere Rose huiswijn die erg goed bij past.
Als nagerecht gekozen voor de Baklava... ontzettend lekker, huisgemaakt en warm.

Conclusie: Top restaurant, zeker de moeie waard!

Schrijf een beoordeling

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk mezzes gegeten! Echt de moeite waard. Zelfs mijn kinderen vonden de meeste dingen lekker. Brood van het huis vooraf en drankje van het huis na. Uiterst vriendelijke mensen. Eten kwam wel heel snel nadat we besteld hadden. Met 1 volwassene en 2 kinderen (13 en 15) inclusief dessert gegeten voor € 76,-.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke bediening, leuke, gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Goede kaart. Mezes een aanrader.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant was makkelijk te vinden en het zag er netjes uit. Vriendelijke mensen. Als voorgerecht aten we garlic bread. Deze was helaas erg droog. We vonden het jammer dat we deze besteld hadden. Daarna bestelden we de vlees meze. Het eten werd erg snel gebracht en het was allemaal heerlijk. Als je een vlees meze wil bestellen bij dit restaurant zou ik geen voorgerecht nemen. Het is namelijk erg veel. Ik raad dit restaurant zeker aan.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken maar dan heb je ook wat. Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer!! En je krijgt een eigen recept mee naar huis...van wat vertel ik niet. Wel leuk verzonnen!!

Reizigers die Windmill Restaurant bekeken, bekeken ook

In Windmill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!