“Super lekker!!”
Beoordeling van Namaste Indian Restaurant

Namaste Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 626 Restaurants in Paphos
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Speciaal namaste lam gerecht. Super. Mag van mij iets scherper maar das mijn ding. De naan was echt top. Bediening top!! Morgen zelfde bestellen maar iets scherper !! Aanrader !

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk indiaans gegeten voor een leuk prijsje, Het personeel is erg vriendelijk! Zeker een aanrader.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker eten, voor z'n vriendelijk prijsje kan je vanalles proeven. Het is bijna niet vereuropeest dus wil je echt indiaans eten moet je zeker langsgaan, of 2x zoals wij deden. Leuke tent ook, even doorzetten om het te vinden!!

5 december 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening...
Nieuwe Indische gerechten leren kennen! Smaakt naar meer.

9 november 2017 beoordeeld

In dit drukke restaurant is reserveren aan te raden. De kaart is niet heel ruim maar heeft voldoende keuze. Vlotte bediening!

Reizigers die Namaste Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Namaste Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!