“Gewoon perfect!!!”
Beoordeling van Mandra Tavern

Mandra Tavern
Geclassificeerd als nr. 69 van 633 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
22 juni 2018 beoordeeld

Via een promotiefolder hier heen gegaan, twee hoofdgerechten voor de prijs van één. Het is een geweldig goed restaurant met een zeer vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Een echte aanrader voor iedereen die naar Paphos gaat.

Datum van bezoek: juni 2018

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten een redelijk authentiek restaurant te hebben gevonden. Gastheer was super aardig, Griekse sfeer, maar eten was in onze ogen beneden de maat. Droog stoofvlees, niet echt smakelijk. Kindermenu erg karig. Eten was vlak/smaakloos.
Wij hadden een tafel pal naast het nieuwe hamburger restaurant. Is op zich niet erg, maar je zit in de non-smoking area van Mandra Tavern, en dan zit je dus gewoon pal naast het terras van de hamburgertent waar gewoon gerookt wordt. Niet echt handig dus. Dat we geen alcohol bestelden werd niet in dank afgenomen, en ook het niet bestellen van een nagerecht werd niet op prijs gesteld. De vriendelijkheid was toen snel over.
Al met al een domper, ondanks de goede TripAdvisor ranking. Die vinden wij het echt niet waard.

Datum van bezoek: juli 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Eten was lekker, de plater (vegetarische maaltijd ) is een aanrader. Rib eye was redelijk . Obers waren "gezellig" en vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2017
Gregoris P, General Manager van Mandra Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2017

Thank you for the review.

29 april 2017 beoordeeld

We hebben Meze gegeten wat als traditioneel Cyprisch eten werd aangeraden. Er was alleen vlees meze, eerst allerlei lekkere dipsmeersels en sausen en sla, maar verder alleen vlees en nog eens vlees wat vaak heel vet was of heel zout. Misschien traditioneel maar niet zo lekker.

Datum van bezoek: april 2017
Gregoris P, Owner van Mandra Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2017

Good day, I am sorry our meat meze was not to your liking but the dish was exactly what the title said, a meat meze. This is a standard offering at all the traditional tavernas that the locals visit and we try to be as authentic as possible. We do offer various other fish and vegetarian dishes on our menu and also a good selection of traditional dishes as entrees to choose from.

We would be happy to see you again at our restaurant to make up for your bad experience.

Best Regards

24 april 2017 beoordeeld

Wat een leuke avond hebben we hier gehad, lekker eten, traditionele gerechten. Vriendelijke bediening, jammer van de jeugd die het grappig vinden met de gepimpte auto's met veel kabaal langs rijden.
Het v restaurant is zeker de moeite waard. En goede kwaliteit en vriendelijke prijzen.

Datum van bezoek: april 2017
Gregoris P, Owner van Mandra Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2017

Thank you for the review we are glad you enjoyed our restaurant. Sorry that you had to experience the speeding cars. We have reported the matter to the local authorities so that they install speed bumps.

Hope to see you again soon

Reizigers die Mandra Tavern bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Mandra Tavern geweest? Deel je ervaringen!