“Heerlijk!! ”
Beoordeling van Mandra Tavern

Mandra Tavern
Geclassificeerd als nr. 39 van 563 Restaurants in Paphos
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk mogen eten voor een schappelijke prijs. De goedsprekende bedieners konden ons haarfijn uitleggen wat zij allemaal voor lekkers op de kaart hadden. Ze hebben een lamsspies als specialiteit gemaakt de Souvla. Niet genomen maar zag er wel heerlijk uit. Je kan hier prima terecht voor een heerlijke maaltijd. Overigens gaat er binnen een haart aan. Lekker warm!

Gregoris P, Manager van Mandra Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2017

Thank you for the review. Hope to see you again soon

Schrijf een beoordeling

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant hebben we prima meze gegeten, voldoende voor 2 personen. Vriendelijk personeel en prima service

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net heerlijk wezen eten bij de Mandra Tavern die tussen de boulevard en de bar street zit. Heel vriendelijk personeel, altijd in voor een geintje en ook het eten (voor-hoofd-na gerechten) waren heerlijk. Een echte aanrader.

27 augustus 2016 beoordeeld

Deze authentiek ingerichte Taverne was zeer gezellig met Cypriotische muziek op de achtergrond. De muziek en zang van het aanwezige duo was van hoge kwaliteit ook aan een verzoek om een bepaald nummer te spelen werd gehoor gegeven. Het eten (vis- en vleesgerechten) was van goede kwaliteit. Ook werd aan de kinderen gedacht, zij kregen een aparte menukaart waar naast het menu ook een kleurplaat en een woordzoeker aan toegevoegd waren. De bediening was vriendelijk en attent.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na drie dagen op het eiland wilden we eens écht een lokale proeverij ondergaan; we bestelden de Meze.
Dit resulteerde in een overdadig 5 gangen menu; echter alles tot in de puntjes bereid en uitgelegd tijdens het serveren. In totaliteit was het aantal gerechten wel erg veel, maar dit bood ons wel de kans van alle lokale gerechten te kunnen proeven.
Zeer aardige en snelle bediening, zeker niets te duur. Voor de kleine eter is het wellicht aan te bevelen niet de proeverij te ondergaan ;)

Reizigers die Mandra Tavern bekeken, bekeken ook

Paphos, District Paphos

In Mandra Tavern geweest? Deel je ervaringen!