“Wat een heerlijke avond !”
Beoordeling van 7 St. Georges Tavern

7 St. Georges Tavern
Geclassificeerd als nr. 18 van 633 Restaurants in Paphos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk concept, geen menu kaart maar je krijgt wat ze geven. Heerlijk, gevarieerd en heerlijk eten.
De huisgemaakte wijn was in het begin even wennen, daarna heerlijk!

Datum van bezoek: september 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke traditionele gerechten in Griekse sfeer met prima snelle service, vriendelijk personeel die goed Engels spreken. Met vier volwassenen smakelijk gegeten met goede huiswijn. Prijs kwaliteit verhouding is fantastisch. Gewoon doen als je in Pafos bent.

Datum van bezoek: september 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant wordt door familie gerund vader moeder en zoon , het is erg traditioneel restaurant je hebt er geen kaart maar je krijgt hapjes klaargemaakt volgens traditie en deze worden aangevuld als de vorige op zijn , heb je genoeg vertel het hun en je krijgt ook een lekker traditioneel toetje , een echte aanrader als je van verrassingen houd .

Datum van bezoek: augustus 2018
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Behoorlijk ver buiten toeristisch gebied en toch moesten we reserveren. Gaf een goed gevoel! Erg leuke taverna met een echte lokale uitstraling. George runt deze zaak samen met zijn 5 zonen en doet dat op een zeer innemende manier.
We voelden ons meteen welkom!
Er is geen menukaart, je krijgt allerlei meze (kleine gerechtjes) voorgeschoteld en dient zelf aan te geven wanneer je genoeg hebt. Al met al al een erg lekkere, leuke en voor herhaling vatbare avond.

Datum van bezoek: juli 2017
10 juli 2017 beoordeeld

DIt mag je echt niet missen als je alles lust, van mezes houdt en het leuk vindt in een typisch griek familie restaurant te eten. Als je een tafeltje uitgezocht hebt komt er iemand uitermate relaxed uitleggen hoe het allemaal werkt. Je begint gewoon met 8 of negen mezes en daarna worden gewoon telkens nieuwe mezes geserveerd net zo lan tot dat je zegt ik heb genoeg. Wij zijn bij 26 gestopt....stuk voor stuk heerlijk! En als je zoveel eet dat je er ongemakkelijk van wordt heb je te laat stop gezegd. We zijn gestart om 19.30 en gestopt om 22.30. Met een lekker gevoel en genoten te hebben van een geweldige smaaksensatie keerden we huiswaarts......

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die 7 St. Georges Tavern bekeken, bekeken ook

In 7 St. Georges Tavern geweest? Deel je ervaringen!