“Based on tripadvisor”
Beoordeling van 7 St. Georges Tavern

7 St. Georges Tavern
Geclassificeerd als nr. 16 van 599 Restaurants in Paphos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Behoorlijk ver buiten toeristisch gebied en toch moesten we reserveren. Gaf een goed gevoel! Erg leuke taverna met een echte lokale uitstraling. George runt deze zaak samen met zijn 5 zonen en doet dat op een zeer innemende manier.
We voelden ons meteen welkom!
Er is geen menukaart, je krijgt allerlei meze (kleine gerechtjes) voorgeschoteld en dient zelf aan te geven wanneer je genoeg hebt. Al met al al een erg lekkere, leuke en voor herhaling vatbare avond.

10 juli 2017 beoordeeld

DIt mag je echt niet missen als je alles lust, van mezes houdt en het leuk vindt in een typisch griek familie restaurant te eten. Als je een tafeltje uitgezocht hebt komt er iemand uitermate relaxed uitleggen hoe het allemaal werkt. Je begint gewoon met 8 of negen mezes en daarna worden gewoon telkens nieuwe mezes geserveerd net zo lan tot dat je zegt ik heb genoeg. Wij zijn bij 26 gestopt....stuk voor stuk heerlijk! En als je zoveel eet dat je er ongemakkelijk van wordt heb je te laat stop gezegd. We zijn gestart om 19.30 en gestopt om 22.30. Met een lekker gevoel en genoten te hebben van een geweldige smaaksensatie keerden we huiswaarts......

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een typisch Cypriotisch restaurantje, lekker Cypriotisch eten en zelfgemaakte wijn! De sfeer is er erg gemoedelijk en je kunt er gezellig zitten op een binnenplaatsje. Er is geen kaart, je moet eten wat er wordt geserveerd, er worden steeds kleine hapjes naar de tafel gebracht.. Meze. Een echte aanrader!!

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke authentieke Taverne. Een menu kaart hebben ze niet maar allemaal meze van eigen bodem en war er op dat moment is. Echt een aanrader en zelfs nog niet eens duur. Het nagerecht is wel apart van de meze.

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de mooie vermelding op Tripadvisor, hier terecht gekomen. Zoals de zoon Ben zegt: de ervaring gaat binnen 10 min. beginnen. Geen keuze in menukaart of wijnen, gewoon, je eet wat men serveert. Allemaal kleine hapjes, een soort verlengde mezze, met van alles wat. Of het nou je smaak is of niet. Zelfs de wijn is qua aanbod, wit of rood!
Ik zeg niet dat het slecht was, want alle hapjes waren goed verzorgd, maar het is binnenkomen, eten en niet meer stoppen, totdat je zo vol zit dat je er ongemakkelijk van wordt.
Niet zo ons ding, helaas.

Reizigers die 7 St. Georges Tavern bekeken, bekeken ook

In 7 St. Georges Tavern geweest? Deel je ervaringen!