“Juweeltje”
Beoordeling van 7 St. Georges Tavern

7 St. Georges Tavern
Geclassificeerd als nr. 18 van 631 Restaurants in Paphos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
10 juli 2017 beoordeeld

DIt mag je echt niet missen als je alles lust, van mezes houdt en het leuk vindt in een typisch griek familie restaurant te eten. Als je een tafeltje uitgezocht hebt komt er iemand uitermate relaxed uitleggen hoe het allemaal werkt. Je begint gewoon met 8 of negen mezes en daarna worden gewoon telkens nieuwe mezes geserveerd net zo lan tot dat je zegt ik heb genoeg. Wij zijn bij 26 gestopt....stuk voor stuk heerlijk! En als je zoveel eet dat je er ongemakkelijk van wordt heb je te laat stop gezegd. We zijn gestart om 19.30 en gestopt om 22.30. Met een lekker gevoel en genoten te hebben van een geweldige smaaksensatie keerden we huiswaarts......

Datum van bezoek: juli 2017

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een typisch Cypriotisch restaurantje, lekker Cypriotisch eten en zelfgemaakte wijn! De sfeer is er erg gemoedelijk en je kunt er gezellig zitten op een binnenplaatsje. Er is geen kaart, je moet eten wat er wordt geserveerd, er worden steeds kleine hapjes naar de tafel gebracht.. Meze. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2017
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke authentieke Taverne. Een menu kaart hebben ze niet maar allemaal meze van eigen bodem en war er op dat moment is. Echt een aanrader en zelfs nog niet eens duur. Het nagerecht is wel apart van de meze.

Datum van bezoek: mei 2017
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de mooie vermelding op Tripadvisor, hier terecht gekomen. Zoals de zoon Ben zegt: de ervaring gaat binnen 10 min. beginnen. Geen keuze in menukaart of wijnen, gewoon, je eet wat men serveert. Allemaal kleine hapjes, een soort verlengde mezze, met van alles wat. Of het nou je smaak is of niet. Zelfs de wijn is qua aanbod, wit of rood!
Ik zeg niet dat het slecht was, want alle hapjes waren goed verzorgd, maar het is binnenkomen, eten en niet meer stoppen, totdat je zo vol zit dat je er ongemakkelijk van wordt.
Niet zo ons ding, helaas.

Datum van bezoek: mei 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst na eerdere reservering een iets afgelegen plek met een verrassend concept. Geen menu kaart maar gedurende het diner elke keer een verse verassing in een bomvol restaurant (popperige kabouter huis achtig) Brood met diverse smeersels, salade en diverse andere als meze opgediende hapjes zoals spinazie, bloemkool, stoofvlees kipkluiven, spek, levertjes, zoete aardappels en couscous. Veelal biologisch en niet allemaal onze smaak. Eten blijft komen tot je aangeeft klaar te zijn. Toen nog een toetje sparen 3 keuzes met 3. Met 1 liter heerlijke rode huiswijn, water, een cola en een te vol gevoel naar huis voor 80 euro. Leuk om dit adresje van vader en 5 zoons om de entourage aan te doen. Vriendelijke hard werkende mensen die erg hun best doen om iets goeds voor te zetten. Het moet wel je smaak zijn. Leuke ervaring!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die 7 St. Georges Tavern bekeken, bekeken ook

In 7 St. Georges Tavern geweest? Deel je ervaringen!