TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 523 van 669 Restaurants in Paphos
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben daar 15 minuten gezeten en toen was er nog niemand naar ons toegekomen. Het was niet druk buiten ons maar 2 tafels bezet. Personeel had het druk met elkaar en de vissen te voeren. Toen eindelijk iemand op ons afliep werd ze afgeleid door iemand die voorbij liep en daar op afstapte om te omhelzen. Dat was genoeg zijn opgestaan.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Wij waren hier in het hoogseizoen gaan eten en besloten de meze voor drie personen te bestellen. Dit begon heel goed en snel, het was ook erg lekker, maar toen we daar eenmaal klaar mee waren ging het moeizaam. Na zo’n drie kwartier wachten ging het weer verder met vlees, maar dit was aangebrand, hard, niet lekker en echt zo taai als je schoenzolen. De locatie is leuk, maar zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nepmojito om te beginnen.
De kabeljauw is slechte fishstick en de zalm gewoon eetbaar. Bediening trekt op niets en mensen zijn zeer onvriendelijk. Bovendien geen enkele propere WC.
Afrader dus!

Datum van bezoek: juli 2019
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de laatste avond zijn we hier gaan eten, aangetrokken door de leuke locatie en gezellige gastheer. Vlotte bediening en snel, het eten was naar onze mening niet zo lekker, misschien ook door de traditionele bereiding...het was niet slecht maar ook niet super...

Datum van bezoek: oktober 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant en bijbehorend terras liggen op een prachtige plek aan de haven. De "grilled seafood platter" met sardientjes, octopus, garnaal, mosselen en zwaardvis was lekker, maar niet bijzonder. Alleen de octopus sprong er qua smaak uit. De bijgeserveerde frietjes waren lekker.

Het personeel liet soms wat lang op zich wachten, maar was vriendelijk.

Een voordeel van het restaurant is een speelhoek voor kinderen, vanaf het terras heb je er goed zicht op.

We hebben lekker gegeten, maar het was niet bijzonder.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die The Poseidonas Cafe - Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Poseidonas Cafe - Restaurant geweest? Deel je ervaringen!