“Aanrader maar wel alleen als véél honger hebt”
Beoordeling van Maqam Al Sultan

Maqam Al Sultan
Geclassificeerd als nr. 4 van 384 Restaurants in Larnaca
Keukens: Libanees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld. Hele fijne ontvangst en bediening. Persoonlijke touch van de gastvrouw nodigt uit om rustig te genieten van een resem aan Libanese heerlijkheden. Top

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier meerder malen gegeten en altijd even lekker! Je verwacht het misschien niet, maar alles is even lekker! Echt een aanrader. Beste plek van larnaca!!

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening, gerecht dat we wilden was er niet, niet gewoon op Engelstalige te ontvangen

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in dit zeer gastvrije restaurant met uitzicht op zee. We hadden gekozen voor de meze. Een aanrader; elk gerecht was prima.

1 januari 2017 beoordeeld

Goed voedsel! De juiste hoeveelheden en verrassend lekker voor ons als onervaren in de Libanese keuken. De sfeer is heerlijk, prettig ingericht en sfeervol. De attente bediening maakt het af, met goede service waar ze in Nederland bij menig tent wat van kunnen leren! Betaalbaar ook!

Reizigers die Maqam Al Sultan bekeken, bekeken ook

Larnaca, District Larnaca

In Maqam Al Sultan geweest? Deel je ervaringen!