“Lekker diner voor een eerlijke prijs”
Beoordeling van Cyrano

Cyrano
Geclassificeerd als nr. 5 van 787 Restaurants in Luxemburg Stad
Keukens: Frans, Italiaans
28 mei 2017 beoordeeld

Mooi restaurant vlakbij novotel centrum, al ziet dat er van buiten gezien misschien niet echt zo uit. Mooie keuze uit heel diverse gerechten. Lekkere, ruime porties voor een heel correcte prijs. Snelle en vriendelijke bediening. Aanrader!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Cyrano
Bekijk de nieuwste beoordelingen

21 mei 2017 beoordeeld

Zo lekker eten, goede starter, lekker hoofdgerecht, 4 pasta soorten en een verrukkelijk toetje ; tiramisu

27 maart 2017 beoordeeld

Gelegen op 200m. van het Novotel. Lekker en betaalbaar. Een van de betere restaurants in het dure Luxemburg.

6 november 2016 beoordeeld

Een echte aanrader, aan de rand van de stad, is dit Italiaanse restaurant.
De antipasti waren state of the art, en gezien de hoeveelheid suggereerde de zaalmeester zelfs om een gerecht te delen. Verstandige optie want na de overvloedige hapjes was het hoofdgerecht zo mogelijk nog rijkelijker.
Voor mevrouw een royale quattro-pasti (drie van de vier vers a la casa gedraaid wat eerlijk gecommuniceerd werd!) en voor mijnheer een grillade van de chef met zés forse brokken vlees (pikante worst, entre-côte, kalfsfilet, paardesteak, eendeborst en rumpsteak, alles perfect gegaard en vergezeld van gegrillde groenten en frisse sla)
De Italiaanse karafjeswijn was merkwaardig degelijk en voor 8 € / halve liter gewoonweg een cadeau.
Ondanks de copieuze maaltijd vond ik dat de tiramisu ook mocht geëvalueerd worden, en alweer een schot in de roos: vederlicht, schuimig, een perfect evenwicht tussen koek, vulling en likeur.
Bij de ristretto bood de patron als klap op de vuurpijl nog een fijne grappa aan 'on the house'.
Enorm spijtig dat ik niet in Luxemburg woon, want in de Cyrano zou ik maar wat graag een stamgast worden!

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt in centrum. Wel tegenover een bushalte, dus als je zit bij het raam te eten dan kunnen alle mensen naar je kijken.
Eten is erg lekker en de prijs valt we mee. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart. Aan te raden!

Reizigers die Cyrano bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Cyrano geweest? Deel je ervaringen!