“Op zijn Braziliaans te Luxemburg Stad”
Beoordeling van Batucada

Batucada
Geclassificeerd als nr. 11 van 789 Restaurants in Luxemburg Stad
Keukens: Braziliaans, Zuid-Amerikaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
22 februari 2017 beoordeeld

Onze vrienden kende dit restaurant en alzo kwamen wij hier terecht. Het restaurant oogt Zuid-Amerikaans, zware houten tafels en rieten stoelen. Aan de ramen hangen grote houten blokken als versiering. Hier is er geen grote luxe maar wel de authentieke Braziliaanse sfeer. De bediening verliep vlot en het eten was goed. Ik nam een vlees brochette met de porto saus, het was een grote brochette van ongeveer 40 centimeter, dus zeer voldoende vlees en lekker gegrild. Hier gaat men niet buiten met honger. De prijzen zijn ook behoorlijk. Ook een aanrader voor de liefhebbers van vis, mijn vriend nam een brochette van vis en scampi's en hij was zeer tevreden. De zaak maakt deel uit van een grote keten in Luxemburg, de keten heeft nog 6 andere restaurants in Luxemburg, dus misschien een volgende maal gaan we naar een ander restaurant van deze keten.

Schrijf een beoordeling

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant die op zondagavond open was, liep ik langs Batucada. Ik had geen idee wat ik me bij Braziliaans moest voorstellen, maar ik heb me laten verrassen! Even zoeken naar de ingang (gangetje in lopen).

Ik nam de Moqueca de Poissons, een heerlijk gestoofd visgerecht. Een enorme portie, met een hoofdgerecht zit je al vol. Gecombineerd met de lekkere cocktails heb ik hier een prima avond gehad.

Ook een prima plek om te gaan eten als je alleen bent, fijne tafeltjes en niet zo'n couples-restaurant.

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten! Ontzettend gezellig en vriendelijk personeel. Leuk ook dat er alcoholvrije cocktails zijn voor de kinderen. Grote porties, goede kwaliteit!
Een echte aanrader als je in Luxemburg-stad bent.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk lekker eten hier! Hier moet je gegeten hebben als je een bezoek aan Luxemburg stad brengt! Vriendelijke bediening en mooi ingerichte zaak.
Niet te vroeg gaan zitten wordt s'avonds ook pad drukker!

23 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Alleen leek het eerst aan de buitenkant gesloten. Even omlopen en niet te vroeg gaan.

Reizigers die Batucada bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Batucada geweest? Deel je ervaringen!