“Lekker en gezellig”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
16 oktober 2016 beoordeeld

Lekker eten, goeie wijn (ik had rosé), vriendelijke bediening en mooi interieur. Brood dat ze brachten was nog warm en super lekker. We hadden niet gereserveerd maar konden gelukkig nog het enigste vrije tafeltje bemachtigen. Reserveren is de boodschap dus!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Essenza
Bekijk de nieuwste beoordelingen

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Restaurant is gezellige en sfeervol, personeel professioneel en de gerechten zijn bijzonder en uitstekend bereid. Prijs kwaliteit is erg goed. Lekkere wijnen. Ober wel wat gehaast af en toe en uitleg wijnen wat minder maar daar heb ik me niet aan gestoord. Waren met collega's en iedereen mocht apart afrekenen.

14 februari 2016 beoordeeld

Ik zou graag de beoordeling goed geven, maar dat kan jammer genoeg niet. Heel goed vind ik weer net iets teveel krediet. Je eet er lekker in een leuk decor. Je bent in Luxemburg dus verwacht je maar aan een gepeperde rekening.

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, groot, vriendelijk personeel, hygiënisch, niets op aan te merken. Vis mix was super lekker net als eend. Grote porties, lekkere wijn. Waard voor je geld. 2 glazen wijn, 2 hoofdgerechten, water en désert: 100 euro.

1 januari 2016 beoordeeld

We waren hier op oudejaarsavond met een vast menu. Het menu was goed en lekker zonder echt top te zijn. De gerechten waren wel mooi gepresenteerd. Grote keuze in wijn per glas. De attributen voor de viering om 12 u werden erg op prijs gesteld én gebruikt. Tof adres met dancing in de kelder.

Reizigers die Essenza bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Essenza geweest? Deel je ervaringen!