Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Geen franje en wat slecht qua smaak ingericht hotel. Maar handig gelegen tussen centrum en Kirschberg. Ook niet al te duur. Service in orde. Dus ja wat kan ik er nog over zeggen. Wel goede kamers. Schoon en goed bed. Dus op zich Ok.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend gelegen en klantvriendelijke service, keurig ontbijt met ruime keuze (en hier geen roerei van poeder!!), goede bedden, ruime kamers, goed geisoleerd ondanks ligging recht tegenover drukke Gare Du Luxembourg

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 februari 2017

Goed hotel, ongeveer een kilometer buiten het centrum (het treinstation ligt nog ruim een kilometer verder die kant op). Als je met de train aankomt dus een flinke wandeling.
Nette kamer, vriendelijk personeel.
In het weekend weinig restaurants in de buurt die open zijn.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Wij kozen dit hotel voor een weekend verblijf te Luxemburg Stad. Het hotel ligt zeer praktisch op ongeveer een kilometer van het stadscentrum. Spijtig het hotel heeft geen parking en ook geen restaurant. Beide kleine problemen zijn goed oplosbaar, er is een ruime publieke parking (gratis in het weekend) op een honderd tal meters en restaurants zijn er genoeg in Luxemburg Stad. Het hotel is zeer net en het personeel is vriendelijk. De kamers zijn goed en proper en de badkamer was in orde, alleen de instap van het bad is zeer hoog en gevaarlijk. Het enige probleem met de kamer was de geluidsisolatie, wij konden het nemen van de douche van onze gebuur duidelijk horen en dit was wat hinderlijk zeker s'morgens en dit afhankelijk van het uur. Het ontbijt was goed en voldoende in de vorm van een buffet. Wij kunnen dit hotel aanraden behalve voor het geluid.

Kamertip: De kamers hebben geluidsproblemen, isolatie !!
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 3 april 2016

In dit hotel te Luxembourg word je vriendelijk onthaald. De kamer en badkamer zijn kraaknet en erg ruim. Je voelt je meteen thuis met een flesje water op de kamer die nuttig blijkt te zijn na de lange autorit. Het is goed gelegen, net bij het centrum, met een gratis parking (enkel weekend) in de buurt. Na een dagje in het centrum rondgelopen te hebben, kun je nadien ook genieten van de sauna. Het is niet groot maar wel voldoende om er met 2 personen gebruik van te maken. Verbeterpuntje: langere bedden plaatsen

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western