Beoordeeld op 6 november 2019

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SofitelGrandDucal, General Manager van Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Wij werden zoals altijd heel vriendelijk ontvangen door zeer behulpzaam personeel. Ook kregen wij weer de kamer welke onze voorkeur heeft. Omdat wij erg voeg aankwamen wilde wij de stad even bezoeken, Wij kregen leuke en goed tips over de mogelijkheden. Ook een fijne service: wij konden direct over de kamer beschikken.

Datum van verblijf: oktober 2019

Dear bartd364,

Thank you for taking the time to give us your excellent recommendation and feedback regarding your experience at Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal.

We are delighted to hear that our services and facilities met your expectations. Rest assured, we will be sure to share your review with our ambassadors who will be delighted to know that you fully enjoyed Luxembourg.

We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.

Beoordeeld op 8 oktober 2019

We hebben genoten van ons weekendje Luxemburg en het verblijf bij Sofitel. Mooi gelegen hotel, op wandelafstand van het oude centrum van Luxemburg.
Parkeren is heel erg duur en dat gebeurt in de lokale publieke parking Rocade". Onze kamer heel trendy was goed ingericht, maar miste opbergruimte. Er waren alleen enkele kapstokken. We hadden helaas geen zicht op het stadscentrum.
Personeel professioneel en "zakelijk" vriendelijk.
Uitstekend ontbijt in het restaurant met prachtig zicht op de Pétrusse vallei en de stad!

Datum van verblijf: oktober 2019
SofitelGrandDucal, General Manager van Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear Wim27sep,

We thank you for taking the time to give us your recommendation following your experience at Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal.
We are delighted to hear that our services met your expectations and that you fully enjoyed our extensive breakfast.

Please rest assured, we will pass along your feedback regarding the facilities mentioned as we strive to continuously improve to all of our team members.

We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future for another special occasion.

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie hotel kamer met uitzicht op petrus vallei. Had een gratis upgrade gekregen van classic naar deze kamer. Ontvangst was top. Tv met rtl 4-5-7 en bvn zender. Mini bar met verschillende dranken dan elke dag weer word aangevuld. Hermes bad artikelen. Lekker groot goed b
ed. Geweldige regendouche en groot ook. Restaurant van het hotel vind ik niks geen toevoeging voor de 5 sterren (mu luxembourg), raad ik dan ook zeker niet aan. Ontbijt is ook op de 8e verdieping. Mooi uitzicht wederom alleen,
word daar met 2 maten bediend. Je merkt dat de "rijkere" sneller en beter worden bediend en de andere veel langer moeten wachten. Helaas kunnen er weinig engels praten. Dat is de grootste ergenis. Keuze ontbijt valt tegen.

Datum van verblijf: augustus 2019
SofitelGrandDucal, General Manager van Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear dravin84s,

Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay at Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal.

It is a pleasure to know that you enjoyed your experience and that our services and facilities met your expectations throughout your time with us.
We will make sure to pass your constructive feedback to our Restaurant Mu Luxembourg regarding the impressions mentioned.

We look forward to welcoming you again for another experience.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Voor een weekend ideaal maar bij langer verblijf zou er in onze kamer wel een 'kasten' (opberg) probleem zijn. in de voorziene bergkast nemen de Nespresso en de safe grotendeels de beschikbare ruimte in.... voor de rest alles uitstekend! Een aanrader voor een mooi genietend relaxerend weekend in een prachtige stad....

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SofitelGrandDucal, General Manager van Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear Relax37216815267,

Thank you for your excellent review and warm recommendation following your experience at Sofitel Luxembourg Le Grand Ducal.

We are delighted to hear that our services and facilities met your expectations and will be sure to pass along your warm remarks.
It is our hope to have the pleasure of welcoming you again and remain at your disposal, for any further enquiries you may have.