Beoordeeld op 13 november 2017

Tijdens de stadswandeling kwamen wij hier langs. Wij dachten even gezellige koffie te kunnen drinken bij navraag konden we dit hier en ook zouden ze iets van gebak erbij serveren. Wat kwamen wij bedrogen uit. De bediening was ons glad vergeten en na wat aandringen kwam er dan iets wat cappuccino moest voorstellen maar helaas iets van gebak hadden ze dan toch niet. De koffie zag er zeer onsmakelijk uit en heb ik dan ook laten staan mijn man was heldhaftiger. Na eens rond gekeken te hebben zag ik dat alles ook wel heel erg sleets was vooral de kapotte bekleding.

Datum van verblijf: november 2017
GoeresGroup, Responsable commercial van Hotel Parc Beaux-Arts Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2017

Beste klant,

Het is met veel aandacht dat we uw opmerkingen hebben doorgenomen na uw bezoek in ons restaurant Le Friquet's. Met spijt noteren we dat uw bezoek U geen volledige voldoening heeft gegeven. We verzekeren U dat uw opmerkingen nuttig voor ons zijn en dat we deze met ons team zeker zullen bespreken. Uw opmerkingen vormen de basis van ons werk. Wij informeren u ook dat een renovatieproject binnenkort zal plaatsvinden en dat de zitbanken en bekleding hier deel uitmaakt.
Wij hopen U onze verbeteringen binnenkort te mogen tonen.
Met vriendelijke groeten,

Anne Quitin
Head of Business development

Beoordeeld op 8 november 2017

Fijn hotel, wat romantisch lijkt ouderwets en toch fijn modern.
De kamers zijn modern ingericht, toch krakende vloeren ,door de planken vloer,die wat bedekt is door tapijt.De badkamer is wat klein, de bad-douche is klein voor grote mensen.Als je een douche wil nemen is er geen gordijn,je maakt de ganse badkamer nat (spijtig),voor de rest is er alles aanwezig
we hebben een kamer aan de achterkant gekregen daar er aan de voorkant 2 cafe's lagen waar tot laat in de nacht (3u)lawaai was het viel op onze kamer mee.
het ontbijt was simpel maar goed, je had keuze en kon een eitje bestellen.
Fijne mensen en zeer vriendelijk
Als je een beleving wil meemaken moet je je wagen in de parkeergarage laten zetten en zeker meegaan!!!

Kamertip: kamer aan de achterkant vragen vanwege het lawaai in de cafe's in de buurt
Datum van verblijf: november 2017
GoeresGroup, Responsable commercial van Hotel Parc Beaux-Arts Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Beste klant,

Hartelijk dank door de tijd die U genomen heeft om ons uw feedback te geven. het hotel gebouw dateert uit de 18de eeuw en we hebben inderdaad de authenticiteit ( houten vloer enz.) willen combineren met moderne items. We hebben uw commentaar genoteerd betreffende de badkamer en dit doorgegeven aan ons Housekeeping departement.
Wij hopen U in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Anne Quitin
Head of Business Development

Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

kleinschalig hotel midden in het centrum.het heeft een heel moderne parkeergarage vlakbij.er is 's nachts veel straatlawaai.
de kamer was in orde.
ontbijt er lagen alleen pistolets en croissants kaas en hesp lag er niet.
receptioniste was super vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi boutique hotel in Luxemburg. De kamer is ruim, de badkamer erg comfortabel.
De ontvangst was erg vriendelijk en gedienstig. Het personeel was steeds bereid om ons te helpen.
Kortom, een perfecte ervaring.
Enig minpuntje is de prijs/kwaliteitsverhouding van het ontbijt.

Datum van verblijf: november 2016
GoeresGroup, Responsable relations clients van Hotel Parc Beaux-Arts Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2016

Dear Eric P,

Thank you for sharing with us this wonderful comment about your stay in our Hotel and thank you for choosing Luxembourg for your trip.

We take pride in delivering high levels of service standards and it is delightful to learn that we were able to exceed your expectations.

Thank you for being a loyal Guest and we look forward to welcome you back to Parc Beux-Arts.

Best regards,
Quality Department
Hôtel Parc Beaux-Arts

Beoordeeld op 7 september 2016

Dit hotel sprak me vooral aan door de prachtige naam. Maar ik een naam kun je niet slapen, laat staan dat je die eten kunt. Wij waren bijna 300 euro voor één nachtje kwijt. Alleen de parkeerplaats voor de auto was al 30€.
We waren, op de vliegen na, de enige bezoekers van het restaurant. Niet verwonderlijk, we hebben zelden zo slecht gegeten.
Het heerlijke ontbijt kon dat niet goedmaken.

Datum van verblijf: augustus 2016
GoeresGroup, Manager van Hotel Parc Beaux-Arts Luxembourg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2016

Sehr geehrter Gast,

Zuerst möchten wir Ihnen im Namen der Direktion und des gesamten Personals danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um eine Kommentar auszufüllen.

Wir bitten Sie in aller Form um Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthaltes widerfahren sind. Wir können Ihnen versichern, dass Ihre Bemerkungen unsere gesamte Aufmerksamkeit auf sich gezogen haben.

Unsere Servicequalitätsabteilung analysiert die Zufriedenheit unserer Gäste und nimmt bei Reklamationen korrigierende Schritte vor.

Wir werden unser Möglichstes tun, um Ihren Komfort weiter zu verbessern und Ihnen einen besseren Service zu bieten.

Wir hoffen dass wir Sie bald wieder in einem unserer Häuser begrüßen dürfen.

Mit freundlichen Grüssen,

Quality Department