Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een korte vakantie. Op loopafstand van het centrum en vlak bij een mooi park. Geen airco, dat was erg jammer. We hadden in de kelder een ventilator zien staan en deze werd naar onze kamer gebracht. Was zeer welkom. De kamer is schoon en heeft een heerlijke douche. Er staat een grote tv met veel zenders waaronder 4 Nederlandse RTL zenders. Al met al een prima hotel voor een korte trip.

Datum van verblijf: juli 2019
Goereshotels, Goeres Customer Team van Hotel Parc Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear Marja,
Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in one of our hotels very soon.
Best regards
Goeres Customer Team

Beoordeeld op 8 juli 2019

Het adres is gauw gevonden maar het hotel niet. Je moet net het terrein oprijden en dan door de slagboom naar achteren om bij de receptie te raken. Dit staat maar zeer summier aangegeven. Parkeren is mogelijk in parkeergarage a € 25,- per nacht. Niet goedkoop maar wel veilig binnen.
De ligging is perfect. 500 meter en je staat letterlijk midden in de stad. Kamers en de rest van het hotel zijn netjes en schoon. Kussens zijn echt een drama en mogen de naam kussen eigenlijk niet dragen. Het buitenterrein is beetje gedateerd en zou wel een opknapbeurtje mogen hebben.
Prima en uitgebreid ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: juli 2019
Goereshotels, Public Relations Manager van Hotel Parc Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Beste Anton,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Luxemburg. We zijn blij dat U genoten heeft van ons ontbijt. Het spijt ons dat er een paar zaken niet meevielen. Uw bemerkingen zijn nuttig voor ons om de kwaliteit van onze service te verbeteren daar we altijd streven om beter te doen. Met vriendelijjke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager

Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst een onvolledige receptiebezetting waardoor we bij inchecken 45 minuten hebben moeten wachten.
Kamer had geen airco. Raam en tussendeur sloten slecht. Het terrein ziet er verouderd uit.
Voor 110 euro per nacht en 25 euro voor een parkeerplaats mag je geen wonderen verwachten maar het hotel biedt een slechte kwaliteit voor dit bedrag.
Pluspunt is de ligging tov het centrum.

Datum van verblijf: augustus 2018
GoeresGroup, Director of Sales van Hotel Parc Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Beste klant, Het spijt me dat uw verblijf niet verliep zoals U verwachtte. Ik zal de verschillende punten met de verchillende verantwoordelijken doornemen om deze in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Anne Quitin - Head of Business Development

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn basic maar schoon. De mensen bij receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Parkeren mogelijkheden zijn beperkt maar aanwezig. Het hotel is goed aan te rijden en ligt nabij het centrum. Gezien de prijs van het ontbijt hebben we daar geen gebruik van gemaakt. De jongens hebben nog even lekker gevoetbald in de voetbal kooi van het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback betreffende uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten, Anne Quitin -Head of Business Development

Beoordeeld op 24 juni 2018

Centraal gelegen, voor het bezoek van de stad en centrum uitstekenede ligging,, kamers ok, maar jammer geen airco, parking is duur en uiterst klein, ontbijt in buffet uitvoering, maar avond eten te mijden. Bediening niet ok en selectie van de gerechten zeer beperkt met gemiddelde kwaliteit, receptie personeel vriendelijk en gedienstig maar het personeel van het avond restaurant laat de wensen over. Restaurant meestal leeg, meeste klanten gan gewoon iets verder naar de Place D'armes.

Kamertip: Voor een middenklasse is het een duur hotel
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
GoeresGroup, Responsable commercial van Hotel Parc Plaza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Beste klant,

hartelijk dankv oor uw feedback betreffende uw verblijf in ons hotel Parc Plaza. Ik en blij dat U genoten heeft van onze ligging alsook van het ontbijt en ons vriendelijk personeel aan de receptie. Het spijt me dat ons restaurant U neit tevreden stelde en zal dit bespreken met ons restaurant manager.

Met vriendelijke groeten,

Anne Quitin