Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.205)
Beoordelingen filteren
1.205 resultaten
Waardering van reizigers
354
552
214
58
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
354
552
214
58
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.205 beoordelingen
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer dit hotel bezocht. Mede door de goede ervaringen van de eerste keer. Er is niets veranderd. Alles is nog net zo prettig en comfortabel als de eerste kee. Ontvangst zeer prettig. Ontzettend vriendelijk personeel die hun vak verstaan, namelijk het plezieren van de gasten. Kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Bedden zijn goed. Wat ook prettig is , is dat de tv een groot formaat heeft. Geen must maar als je toch wilt kijken is het wel zo prettig. Op de kamer staat een waterkoker en koffie en thee

Het ontbijt is uit de kunst. Goede koffie en ruime keuze aan beleg. Ontbijtzaal is ruim, dus kun je heerlijk op je gemak ontbijten. Ligging in een mooie wijk met moderne kantoorgebouwen. Looptijd tot het centrum is ongeveer 40 minuten maar het is geen onaangename wandeling. Voor degene die niet willen lopen is er een gratis bus die je naar het centrum brengen en weer terug uiteraard. Bij een volgend bezoek zou ik zeker weer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Ron_Nobel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinePetitprez, Customer Relationship Manager van Novotel Luxembourg Kirchberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Ron,

First of all, I would like to thank you for taking the time to share your feelings with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. I am really sorry I do not speak nor write your language therefore I am answering to you in English, I am sorry for the inconvenience.
I did perceive the positive rate that you attribute to our hotel. Your feedback regarding the friendliness and the professionalism of our team is really rewarding. I was delighted with your comments about the breakfast room and breakfast buffet. Rest assured that I did share your kind review with all the team and that I did congratulate them to put our guest service on the next level.
It is always pleasure for us to acknowledge the satisfaction of our clients, so thank you again.
Looking forward to welcoming you again, Ron at Novotel Luxembourg Kirchberg.

Sincerely,
Marine Petitprez
Customer Relationship Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2019

Drankjes van de receptie-shop zijn veel te duur, 6,50€ voor een fles water, dat is niet normaal!!!
Kamer was veel te warm, er was geen airconditioning, parkeerplats veel te klein, en de kosten bedragen 11,50€ /overnachting.
Er was alleen een medewerker in het hotel (ik denk haar naam was Jill), welke neederlands of vlaams spreekt, het personeel van het restaurant heeft niets begrepen. Als u geen engels spreekt is deze hotel niet aan te raden!

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank natiraj87
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinePetitprez, Customer Relationship Manager van Novotel Luxembourg Kirchberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019
Google-vertaling

Dear Natiraj87,

First of all, I would like to thank you for taking the time to share your feelings with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. I am really sorry I do not speak nor write your language therefore I am answering to you in English, I am sorry for the inconvenience.
I did know the notation that you allocate to our hotel and your comment. I was deeply sorry for your experience, which does not reflect our quality of service. Regarding your bedroom, for your next stay please do not hesitate to contact the reception desk so they can inform the Maintenance team and bring you a climate control. Unfortunately, it seems that you was not in contact with our other Dutch-speaking employee during your stay. At Novotel Luxembourg Kirchberg, every day we strive to offer you the better welcoming service and stay, therefore we do really care regarding the feedback from our clients.

If you have the chance to come back to Luxembourg, we really hope you will give us the opportunity to better
serve you.

Sincerely,
Marine Petitprez
Customer Relationship Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2019

Weekendje Luxembourg stad . Iets te vroeg voor het inchecken aangekomen. Toch aan de balie een zeer vriendelijke man die zeer behulpzaam was. We konden toch incheken en kregen een upgrade van kamer voor enkele euro's meer. Ook kregen we gelijk een goede uitleg over het wat er dit weekend te doen was in de stad . Openbaar vervoer , oude stad enz enz enz

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank sven m
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinePetitprez, Customer Relationship Manager van Novotel Luxembourg Kirchberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019
Google-vertaling

Dear Sven,

I would like to thank you for taking the time to share your feelings with us and the tripadvisor community regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg.
I was pleased to know your encouraging grade and to read that you appreciated the friendliness and the helpfulness of our team. Be assured that I did share your kind review with all the team and particularly with our Front Office Manager so she can congratulate her team. Feedback like yours is our greatest rewards and it gives us the opportunity to congratulate our staff, so thank you again for sharing it.

Looking forward to welcoming you again, dear Sven at Novotel Luxembourg Kirchberg.

Sincerely,
Marine Petitprez
Customer Relationship Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2019

Hotel is ruim opgezet en zo ook de hotelkamers. De kamers zijn ruim en schoon. Personeel in het hotel is erg vriendelijke en behulpzaam. Parkeren kan in de parkeergarage voor € 11,50 per nacht. Ontbijt is erg uitgebreid en er is gewoon teveel keus.
Ondanks dat er naast het hotel gebouwd wordt heb je er geen last van.
Hotel is makkelijk bereikbaar met de auto en de tram stopt ook praktisch voor de deur.
Erg goed en fijn hotel met hele servicegerichte en vriendelijk personeel ! Echte top hotel !

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Rajesh R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinePetitprez, Customer Relationship Manager van Novotel Luxembourg Kirchberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019
Google-vertaling

Dear Rajesh,

First of all, I would like to thank you for taking the time to share your feelings with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. I am really sorry I do not speak nor write your language therefore I am answering to you in English, I am sorry for the inconvenience.
I was delighted to perceive your positive grade and to read you appreciated the cleanliness and the spaciousness of your bedroom and the friendliness of our team. I gladly informed them about your kind review and congratulated them to put our guest service on the next level. A massive thank you for recommending our establishment.

We really hope to welcoming you soon, dear Rajesh at Novotel Luxembourg Kirchberg.

Sincerely,
Marine Petitprez
Customer Relationship Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Hier geboekt voor een weekendje Luxemburg.
Hotel is makkelijk vindbaar met de auto.
Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam.
Auto geparkeerd in de parkeergarage (vraag bij de receptie om in-uit rij tickets en vergeet niet daar je ticket te betalen bij vertrek.
Kamer prima, ruim. Badkamer wel gedateerd. Verder ontbrak het aan niets, mini bar (gratis), shampoos, voldoende kussens, badjas etc. Er waren wel werkzaamheden achter het hotel, maar met raam dicht viel geluidsoverlast heel erg mee. Raam open, was niet te doen, helaas.
Ontbijt was prima gevarieerd en fijne zit ruimte (niet zon grote saaie ruimte).
Hotel ligt op loopafstand van het centrum (15-20 min) of neem de tram, 3 stops en op zaterdag gratis!

Kortom aanrader dit verblijf!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank IlseV87v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarinePetitprez, Responsable relations clients van Novotel Luxembourg Kirchberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019
Google-vertaling

Dear Ilse,
First of all, I would like to thank you for taking the time to share your feelings with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg.
Feedback like yours is our greatest rewards and it gives us the opportunity to congratulate our staff, so thank you again for sharing it.
Sorry for the bathroom, we started last year to renovate them on floor 1 to 3, the rest will coming soon.
We look forward to welcoming you back many more times.
Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken