“Niet heel bijzonder”

Golden Bean - The Coffee Experience
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Koffie en thee in Luxemburg Stad
18 maart 2016 beoordeeld

Via tripadvisor gekozen voor Golden Bean. Heel erg bijzonder is het niet. Gewoon koffie, niet meer niet minder.

felcarrillo, General Manager van Golden Bean - The Coffee Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2016

Dear Razz,

Many thanks for your review. Very pleased to read that you liked our coffee. We hope you can come again soon to enjoy another one ;-)

All the best,

The Management

Schrijf een beoordeling

18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad en heerlijke koffie na een lange reis. Personeel erg vriendelijk! Echt een aanrader!!!! Volgende keer gaan wij zeker heen als we in de buurt zijn !!!!

28 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontbijt met aardig personeel en goede locatie in het centrum. Lekker snel geholpen en je kan lekker buiten zitten.

1 februari 2014 beoordeeld

Hier kan je echt goede koffie drinken. Ze hebben ongeveer alles, en de kwaliteit is erg goed. Wij hadden er ook karamelmuffins bij, die ook erg aan te raden zijn. Heerlijk plekje om even rustig koffie te drinken.

• Sfeer
18 augustus 2013 beoordeeld

De koffie en broodjes waren heerlijk en de persoon ook heel vriendelijk! Als ik volgend jaar weer zou gaan dan ga ik er zo weer heen!

• Sfeer

Reizigers die Golden Bean - The Coffee Experience bekeken, bekeken ook

Luxemburg Stad, Luxemburg

In Golden Bean - The Coffee Experience geweest? Deel je ervaringen!